Jag letar efter en turbo bil för mellan 150-170.000kr. Den får inte vara äldre än 2004 årsmodell, och helst inte gått mer än 8-9000mil.
Jag letar helst från firmor efter som jag har en bil jag vill byta in isåfall eftersom jag inte får sålt min. Hoppas inte några blir "snea" för sett många ha liknande tråd...
Tänkte att det kanske fanns någon annan anledning till varför valet föll på 2004 och uppåt ? Finns ju en hel del roligare bilar med turbo om man går neråt i åren, som har samma miltal eller lägre. Såklart beroende på vad man har för syfte med bilen.
nee ja vill inte ha äldre pågrund av att jag kommer endast använda den bilen tills vardagsbruk. åka till jobbet, handla, träna, åka o shoppa m.m.m.. även åka till kalmar, halmstad ibland..
nee ja vill inte ha äldre pågrund av att jag kommer endast använda den bilen tills vardagsbruk. åka till jobbet, handla, träna, åka o shoppa m.m.m.. även åka till kalmar, halmstad ibland..
Finns bara ett rätt svar på din fråga, Saab 9-5 Aero SportCombi. 250 pigga under locket, bra utrymen, lättnaigerad inredning (inte som nån förbaskad fransk bil där man knappt hittar tändningslåset), snygg som få, grymma stolar m.m
Som inbiten Saabfrälst så kan jag ändå hålla med föregående talare. -Nya Octavia är en MYCKET trevlig bil med en inredning som det knappast är något fel på. Snygg och utan påhängd lyx krimskrams/blingbling som i tex Audi mfl... Bilen är riktigt skön att köra så ta iaf och provkör en! Stolarna är ljusår bättre än föregångarens barkbänkar.