helsvart finns inte men de finns svartgrå.. typ gtx inredning.. ja har allt utom framstolar om du e intresserad.?? svart innertak,å allt annat som tillhör..
helsvart finns inte men de finns svartgrå.. typ gtx inredning.. ja har allt utom framstolar om du e intresserad.?? svart innertak,å allt annat som tillhör..
Okej men grå svart skulle kanske funka det med tyvärr har jag inte råd att köpa nått till bilen just nu har andra utgifter som är prioriterade just nu men tack ändå
Mvh // Johan
Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!
Okej men grå svart skulle kanske funka det med tyvärr har jag inte råd att köpa nått till bilen just nu har andra utgifter som är prioriterade just nu men tack ändå
Mvh // Johan
annat som går före?? ja trodde bilen gick före allt..haha
Mvh // Johan
annat som går före?? ja trodde bilen gick före allt..haha
Haha du har fan rätt har väl ingen bra ursäkt för mitt penga placerande
Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!