2243
Sök

Svart inredning till Jetta !?

Filmmakare
175 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
Är lite på jakt efter en svart inredning till min Jetta II. Finns ens det eller letar jag förgäves?

Mvh // Johan M

Jag har hellre 90 pigga än 200 slöa hästar under huven !!

16 197 Inlägg
16 juli 2008
helsvart finns inte men de finns svartgrå.. typ gtx inredning..   ja har allt utom framstolar om du e intresserad.??  svart innertak,å allt annat som tillhör..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Filmmakare
175 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:
helsvart finns inte men de finns svartgrå.. typ gtx inredning..   ja har allt utom framstolar om du e intresserad.??  svart innertak,å allt annat som tillhör..

Okej men grå svart skulle kanske funka det med smile tyvärr har jag inte råd att köpa nått till bilen just nu sad har andra utgifter som är prioriterade just nu men tack ändå smile

Mvh // Johan

16 197 Inlägg
16 juli 2008
Co_DriverBoy skrev:
evilaudio skrev:

Okej men grå svart skulle kanske funka det med smile tyvärr har jag inte råd att köpa nått till bilen just nu sad har andra utgifter som är prioriterade just nu men tack ändå smile

Mvh // Johan

annat som går före??  ja trodde bilen gick före allt..haha

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Filmmakare
175 Inlägg
16 juli 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:
Co_DriverBoy skrev:
evilaudio skrev:

Mvh // Johan

annat som går före??  ja trodde bilen gick före allt..haha

Haha big_smile du har fan rätt wink har väl ingen bra ursäkt för mitt penga placerande tongue

Sök