3461
Sök

Lacka orginalfälgar? (Nissan 200sx s13)

1 237 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Tjo!

Funderade om man skulle piffa upp de grymt fula orginalfälgarna genom att lacka dem blanksvarta tills jag köper helt nya fälgar smile Undrar nu vad ni tycker om den ideén, dvs om det blir snyggare (eller mindre fult wink ) eller om det bara blir värre..

photoshoppade hastigt hur jag tänkte, sry för att jag suger @ ps, man får ivarjefall lite bild av hur de skulle se ut.. har dock även sänkt bilen i ps tongue Men tycker själv ivarjefall att svarta fälgar ger ett råare stuk..

http://data.fuskbugg.se/skalman01/nizmo.jpg

Släng gärna en kommentar, ja eller nej?

MVH

terazzi
23 juli 2008
Hade skippat det ^^ dem pengarna du kostar på o lacka dem kan du spara till nya fälgar ist smile hoppas du inte  tar det fel nu bara smile

1 237 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
terazzi skrev:
Hade skippat det ^^ dem pengarna du kostar på o lacka dem kan du spara till nya fälgar ist smile hoppas du inte  tar det fel nu bara smile

haha sparar inget på det smile då jag har lack hemma och gör det själv.. smile  men tack för omtanken ^^

16 Inlägg
23 juli 2008
go for it!

G Unit

1 237 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
fortsätt säga er åsikt, är inte så tungt att slänga ner en kort kommentar smile

German Engineering
9 083 Inlägg
23 juli 2008
Jag skulle inte lacka om originalfælgar, men du gør som du vill smile

//Sam

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

25 Inlägg
23 juli 2008
Svart fälg med röd färg på fälgkanten vore det grymaste! smile

1 237 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
_nicke_1987_ skrev:
Svart fälg med röd färg på fälgkanten vore det grymaste! smile

haha tänkte faktist på det, men vet inte riktigt hur jag skulle få det bra...så får se smile

1 270 Inlägg
23 juli 2008
jag tycker du ska göra det,  jag gjorde det på mina fälgar och det vart mycket snyggare. Ta gärna en titt smile

1 237 Inlägg
23 juli 2008
Trådstartare
Google-Johan skrev:
jag tycker du ska göra det,  jag gjorde det på mina fälgar och det vart mycket snyggare. Ta gärna en titt smile

visst blev de snyggare smile rött o svart passar så bra ihop, blir nog säkert att lacka nu i helgen! får se hur jag hinner! Kommer bilder på det genast isåfall..

kommer att lacka med samma typ av färg som jag lacka mina gamla plåtisar till forden med..

http://fuskbugg.se/pub/misc/PIC_0010.JPG

Sök