3635
Sök

Önskar tips på färg/mönsterval på bilen, PS:a ditt förslag.

supermikaela
17 april 2008
Okej.. smile Jo diggar den med som fan! Den är inte billig dock..

Attila
18 april 2008
Så här kan den ju också se ut smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/85920/318245_9g40ui.jpg

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
Härligt med nya bidrag smile
ska lägga de på minnet tills när de närmar sig ! big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

2 933 Inlägg
10 maj 2008
Trådstartare
Va dåligt med bidrag nu.. sad

men de beror väl på att de e dålig aktivitet i garaget för mig.. pysslar med en massa grejer nu.. kör mc och har lektioner.. grejar med allt möjligt.. har grejat med 4 bilar i vinter och de 2 andra vill ju me ha iordning på sina  tongue

Men ös i med färgförslag..  Kom å tänka på en dokumentär ja såg för nåt år sen.. de gjorde målvaktshjälmar till hockey.. Motivlackade den, de la nån bas på sen sprutade de vatten på med sprayflaska. Efter de så sprutade de färg på och då drog vattendropparna till sig den. Sen vare bara å vänta tills vattnet torka så va de lackade vattendroppar på hjälmen smile

Frågan e om man kanske skulle göra nåt sånt på bilen.. Spraya på med massa vatten sen ställa en stor fläkt framför så flyttar sig dropparna efter vinden och "strömlinjeformerna" om de finns nåt på en 240 som kan kallas för de ? big_smile  kunde kanske bli en rolig effekt.. sen nåt annat motiv på de kanske smile

Mvh Magnus

23 Inlägg
11 juli 2008
Super sonic blue pearl är en jävligt sköön färg smile skiftar mellan blå å lila den ja har på 240 traktorn om du sett den smile annars finns den mä i mitt galleri..

Volvo i blodet

2 933 Inlägg
21 juli 2008
Trådstartare
Inge fel på färgen inte, men måste ju kunna få till de lite roligare tycker jag !? Duger inte åt mig mena ja alltså tongue tongue

Large Cap
1 816 Inlägg
21 juli 2008
Irmscher Vectra skrev:
Svart... Riktigt blank svart...

WORD! smile

37 Inlägg
25 juli 2008
dj_aggwa skrev:
BlacKnBluE skrev:
Volvo har väl en metalliclack som kallas plommon som är mörk mörk vinröd, på gränsen till svart, den fanns på 960/S90.
Kan vara ett alternativ

Ja plommon har jag hört att de finns en. Har för mig att den är rätt snygg med smile  Börjar dra åt röda hållet nu.. Inge fel på rött inte.. big_smile  tanken va volvos lazerblå men har lagt de lite på is nu för å kanske få lite roligare tips som du gav t.ex. smile

Tack!

Mvh Magnus

Kan lova dig att den färgen blir man inte trött på.

Farsan hade en 960 för många år sen.
Plommonfärgad. Lila i solen och kolsvart i skuggan. Med vitt läder inuti.

Sök