men de beror väl på att de e dålig aktivitet i garaget för mig.. pysslar med en massa grejer nu.. kör mc och har lektioner.. grejar med allt möjligt.. har grejat med 4 bilar i vinter och de 2 andra vill ju me ha iordning på sina
Men ös i med färgförslag.. Kom å tänka på en dokumentär ja såg för nåt år sen.. de gjorde målvaktshjälmar till hockey.. Motivlackade den, de la nån bas på sen sprutade de vatten på med sprayflaska. Efter de så sprutade de färg på och då drog vattendropparna till sig den. Sen vare bara å vänta tills vattnet torka så va de lackade vattendroppar på hjälmen
Frågan e om man kanske skulle göra nåt sånt på bilen.. Spraya på med massa vatten sen ställa en stor fläkt framför så flyttar sig dropparna efter vinden och "strömlinjeformerna" om de finns nåt på en 240 som kan kallas för de ? kunde kanske bli en rolig effekt.. sen nåt annat motiv på de kanske
Super sonic blue pearl är en jävligt sköön färg skiftar mellan blå å lila den ja har på 240 traktorn om du sett den annars finns den mä i mitt galleri..
Volvo har väl en metalliclack som kallas plommon som är mörk mörk vinröd, på gränsen till svart, den fanns på 960/S90. Kan vara ett alternativ
Ja plommon har jag hört att de finns en. Har för mig att den är rätt snygg med Börjar dra åt röda hållet nu.. Inge fel på rött inte.. tanken va volvos lazerblå men har lagt de lite på is nu för å kanske få lite roligare tips som du gav t.ex.
Tack!
Mvh Magnus
Kan lova dig att den färgen blir man inte trött på.
Farsan hade en 960 för många år sen. Plommonfärgad. Lila i solen och kolsvart i skuggan. Med vitt läder inuti.