2588
Sök

Inför: Cruising i Matfors 28 Juli!!!

bira bira bira,bärs bärs bärs!
313 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Ja som ämnet lyder,Cruising i matfors 28 juli...

Nån som planerar att komma ? Cruisingen avslutas troligtvis på puben Smedjan med nått Rockabillyband..
Förra året spelade smal town pimps med Ragger känd från bog brother=)

Be There!!!

http://i142.photobucket.com/albums/r98/widell1111/mainpic.jpg
Senast redigerat av widell1111 (26 juni 2008)

///Widell

2 911 Inlägg
26 juni 2008
Ptja, är ju inte allt för långt.
Vem arrangerar ?

313 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Ballsta räägers=) kul med mkt folk!

///Widell

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 juni 2008
näe jag tänker verkligen inte dit, och absolut inte åka din amazon!

hehe näe skoja, klart man ska dit och förmodar att vi ska åka amazonen din som vanligt tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

313 Inlägg
26 juni 2008
Trådstartare
Mjo lär ju bli så:D räääääge runt:P

///Widell

1 488 Inlägg
26 juni 2008
Tänk på att sätta "Inför:" i början på rubriken vid denna typ av evenemangsform. Det står i våra rubriksregler om hur du ska göra. Hjälpt dig för denna gång.

Mvh
Moderator

2 911 Inlägg
27 juni 2008
Rätt ironiskt att bilen på bilden orsakade ganska allvarlig personskada på cruisingen i sundsvall för ett tag sedan. Kombination av full passagerare och tung högerfot.

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
27 juni 2008
Kanske kommer smile dock krockar det lite med Rättvik för dom som ska dit men hmm vi får se...

Jeep Tom
276 Inlägg
30 juni 2008
Hm om jag är hemma så kikar jag nog förbi skulle jag tro smile

Feeling free to do my own thing

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 juli 2008
Decibel skrev:
Rätt ironiskt att bilen på bilden orsakade ganska allvarlig personskada på cruisingen i sundsvall för ett tag sedan. Kombination av full passagerare och tung högerfot.

jasså? har inte jag hört nått om... vad hände dårå? smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Jeep Tom
276 Inlägg
1 juli 2008
Så vitt som jag förstod det så hade bilen gasat på så att nån av de oändligt många som satt i bilen hade ramlat av och slagit sig ordentligt. Det var ju fullt med foilk i bilen och fullt på bryggan bak o vette fasiken allt. Polisen ropade ut som galningar till sina kollegor och ville att den gröna bilen med badbrygga bak skulle stoppas pga att olyckan hade skett... Dock var det ett jädra tjatter för poliserna i andra änden fattade inte vad dom första menade med badbrygga.. HAHA .. Hurvida det gick om dom fick stopp på bilen, det vet jag tyvärr icke smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
1 juli 2008
haha okej, så kan det gå smile haha kan tänka mig att det lät lite roligt när poliserna inte fattade vad dom andra poliserna snackade om tongue

www.sundsvallsgatbilar.se
211 Inlägg
337 Inlägg
26 juli 2008
får se kanske åker till bollnäs men ja vet inte

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se

Jeep Tom
276 Inlägg
26 juli 2008
Är hemma jag så jag kommer, blir nog snutbilen big_smile