4249
Sök

Intressekoll Saab 9000 aero i delar

Saab raggare : )
887 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Tjena.. problem med min 9000 aero.. topplockspackningen har gett upp.. funderar på o sälja bilen i delar.
om det finns nått intresse.. det är somsagt en saab 9000 aero.. 94 årsmodell. chassi gått ca 23.. den "nya" motorn med trasigt topplockspackning har gått ca 13.
Alla delar på den finns ju såklart.. Pilotstolar-uppsättning osv..
ni kan ju skriva här om det verkar intressant medans jag tänker på hur jag ska ta mig till

Turbo.. Because Im worth it :)

741 Inlägg
30 juli 2008
vaf#n är du inte riktigt klok? smile ska du förstöra en gammal 9000 Aero bara för att toppackningen har gått? fan den klarar man ju nästan själv att byta som hemma mek.. Inte har den gått så värst långt heller, men men.. Skulle iaf köpa din el-antenn om du bestämmer dig för o sälja delar!

887 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Du anar inte hur less jag är på den här bilen.. så jävla arg påren.. skulle skrota den på direkten om de inte va så att man förlorar massa på de tongue

7 100 Inlägg
30 juli 2008
andvänd köp och sälj!

annars kan ja ta stolarna big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

3 295 Inlägg
30 juli 2008
Kör hem den till mig så fixar jag topppackningen för en rimlig summa wink du kan ta tåget hem... big_smile

Biltokig
870 Inlägg
30 juli 2008
Håller med Joo, inte skall du stycka den för nåt sånt! Den är värd att bevara, speciellt om den är fin...

Men förstår hur du känner, min vr6a har jag haft många skumma problem från den dag jag köpte den och framåt - det känns som en bottenlös brunn när problemen bara haglar - men rätt vad det är slutar problemen hagla, så man lagar den och bilen blir fräsch och bättre än nånsin att köra smile

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

4 299 Inlägg
30 juli 2008
Hmm, e nästan intresserad av vad du tar för hela bilen ist big_smile

Men jag tycker som dom andra att du ska försöka få den hel ist. När den väl e iordning så kommer du inte ångra dig wink

//Jacob

887 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
Slave.. du bor ju stört långt tongue
men de tar väl bara dig nån timme ?wink

rallyhalle.. haha mjo.. som sagt.. när den väl funkar <3 jag den tongue men ska börja plugga.. så kanske inte har råd me den ändå ..

fan detta är svårt sad

edit : ska först se imorgon om försäkringsbolaget kan ta på sig lagningen.. mindre än ett år sen dom satt i den motorn.. fan. .dom kommer bli lack på mig nu när jag ringer dom igen P:
Senast redigerat av zwich (30 juli 2008)

712 Inlägg
30 juli 2008
http://forum.saabturboclub.com/index.php

Fråga där vett ja.. ska bli intressant att se vad saabfolket säger smile

887 Inlägg
30 juli 2008
Trådstartare
T16_AeRo skrev:
http://forum.saabturboclub.com/index.php

Fråga där vett ja.. ska bli intressant att se vad saabfolket säger smile

fråga om vad ? edit: samma sak som här kanske ^^
Senast redigerat av zwich (30 juli 2008)

741 Inlägg
31 juli 2008
Jag ska också börja plugga i september och jag har äckligt mycket fel på den också.. Nu senast så har kolvringen spruckit så bilen drar olja innan dess så var det v-lådan som nu är bytt, fick prisuppgift hos saab ca 15.000 kr för kolvringsbyte, hur kul är det? jag har jobbat hela sommaren och nu ska jag blåsa allt på bilen.. Laga skiten först, sedan sänkning, och steg 3 chip.. Vipps så är 20.000 kr borta..

Surt? ja

Sök