polarn och ja använde grangårdens två komponents lim ..... men i 180 knyk så började bilen skaka och vips va de en vinge mindre .... skulle tydligen hålla för allt så mitt råd är skruva ...
Gör såhär! Rugga ner ytan lite där ving-fötterna kommer att landa (mestadels för bättre fäste) Dra på PL400! Eventuellt, om man bor på sånt område som jag bor, så drar man två skruvar från insidan upp i vingen för att vara riktigt säker! Annars räcker de med pl400 och tålamod
Tjena. Vingen jag satt på min 850 limmade jag med "UltraFlex" Köpt på Järnhandeln. FInns även ett som heter "Ultraseek" tro ja. å om du läser på förpackningen så ska de hålla för väder å vind. Skruva inte:P Blir bara en extra uppgift.. Min satt som berg. Men tänk bara på att inte lägga på för mkt för det är inte mkt utrymme kvar under så med för mkt massa så kommer det ut på utsidan å om du ska börja dra bort det med fingret så smetar du bara ut det ännu mera å det är inte fint:D eftersom det inte ärvattenlösligt. hehe. Lycka till:)