3682
Sök

SEMESTER med bil? när? vad? var?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
4 juli 2008
Trådstartare
Nu är det många som har semester, och det är många som inte har det.
När har ni semester?, har ni haft semester?
vad ska ni göra? vad har ni gjort?
var ska ni åka? var har ni vart?
Jag själv ska försöka att åka med husvagn på olika platser utan spika mig fast någonstans, njuta av naturen ut på långa vägar och se så mycket som möjligt.
Trevligt semester!.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

9 108 Inlägg
4 juli 2008
Jag ska faktiskt bila till Finland (åker färja från Sthlm men ska ända ut mot ryska gränsen) för att besöka lite släkt till tjejen hehe, ska bli intressant att se om den vite håller smile Så ni slipper mig här i 1,5 vecka.

94 Inlägg
4 juli 2008
Ska köra hem brorsans bil från Malaga till Götet på 6 dagar! Ca 350 mil.
Nån som har några bra tips och råd? Vi tänkte stanna 1 natt i Valencia, 2 nätter i Barcelona, 1 natt i Geneve, 1 natt i Moseldalen.Sen har vi inte planerat så mycket mer.

564 Inlägg
4 juli 2008
Jag och sambon drar till frankrike med bil på söndag. Vi ska till Normandie-kusten. Sedan hem via danmark. Blir borta ca 2 veckor.

fotointresserad
2 307 Inlägg
4 juli 2008
Åker till Gotland nästa vecak och blir kvar där en vecka, sen sista veckan i juli blir det ner till Rättvik en vecka under Classic car week

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
7 juli 2008
Trådstartare
Har vi inget folk som har semester eller som ska åka? cool

Svetsare
3 150 Inlägg
7 juli 2008
Vi åkte vid västkusten typ,   alltså Karlskrona > Helsingborg > Båstad > Borås, sen hem.

Men vill VERKLIGEN! rekomendera norra Öland och Skanör Falsterbo ( - spindlarna).  Så jävla fint och skönt med den här finkorniga strandsanden.

Annars var vi i Korfu, en ö utanför Grekland, också helt obeskrivligt mysigt!  Typ 45 grader på dagen och 35 på natten ^^  Och sen havet.......åh  saknar som fan nu.
Senast redigerat av ZonaX (7 juli 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Chaufför
418 Inlägg
7 juli 2008
Vi ska ner till Varbergstrakten typ i början av aug. Ska bli gött!! Sen tar jag pappaledigt till 17 november! Ska bli skönt o ta det lugnt o umgås med vår lilla Alice!

Kör Scania!!

OEM <3
6 957 Inlägg
8 juli 2008
Ska ner till kusten till mor å far, tänkte åka kustvägen upp till Svinesund å köpa godis tongue
Sen blir de väl ngn mer bilträff oxå.

Börja semestern idag smile

OEM <3

375 Inlägg
8 juli 2008
Jag är på öland på semester smile Kom i lördags och är väl här i ca 4 veckor smile Kan rekomendera de. Riktigt fint, mkt att se, helt enkelt en bra semester smile

Hoppas du hittar något bra semesterställe smile

355 Inlägg
8 juli 2008
Åker ner till Landskrona/Helsingborg på fredag. Blir småvägar på västkusten ner alternativ hem, roligare det än att plöjja på motorväg i 65mil.

464 Inlägg
8 juli 2008
Jag har 2 vckors semester nu. åkte igår natt med bil från vilhelmina ner till björkelangen norge för å hälsa på en kompis som jag lärde känna under gymnasiet. blir här nere i en vecka ca sen blir det bil te arjeplog för å hälsa på lite andra vänner också för att sedan åka hem te vmina igen.

blir te å jobba 4veckor och har sedan 2 veckors semester igen. blir då en bilresa ner te sthlm för å hälsa några vänner som bor där nere i ca en vecka för att sedan åka te arjeplog 1 vecka ungefär.

2 072 Inlägg
8 juli 2008
2 veckor ner till Montenegro.. japp köra så klart.. 250mil's körning enkel tongue

Sandzoo i da house

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
11 juli 2008
Trådstartare
''''''''''''''''
sandzoo skrev:
2 veckor ner till Montenegro.. japp köra så klart.. 250mil's körning enkel tongue

Där skulle jag vilja åka, kan du förklara lite hur det är där? hur är väder, naturen och mer? tack!

3 714 Inlägg
11 juli 2008
ett tips som ska riktigt fint är trollstigen i norge små slingriga vägar och mkt mkt fin utsikt vad jag hört

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 067 Inlägg
11 juli 2008
Köra upp till skellefteå och ta ett dubbelt buremål på krysset..

Så åker man hem smile

194 Inlägg
11 juli 2008
Dubbelburemål is the shit wink

1 703 Inlägg
11 juli 2008
Jag och frugan sticker iväg v34.
Först ner till Götet, färja till Fredrikshamn, sen vidare till Esbjerg. Där kör vi på en färja med destination Harwich. I england tänkte vi puttra omkring några dagar för att sedan ta färjan över kanalen till Calais, och sen vidare upp genom Belgien, Nederländerna, Tyskland, Danmark och till sist bron över till svea rike.

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
5 augusti 2008
Trådstartare
Nu är det i stort sätt slut på semester, vad har ni gjort?
Eftersom min fru jobbade mycket, kunde vi inte åka någonstans, får se om vi kan åka under hösten och kanske njuta av en fin efter sommar väder.

blacken
5 augusti 2008
Jag och tjejen brände ner till Säffle och fikade, sedan så fläskade vi över till Norge men det sög fett där, så vi gled över till Gränna, men det regnade hela tiden så vi åkte hem istället..

Sök