2676
Sök

Någon som vet var Mr.Fun blev av??

Avstängd
962 Inlägg
5 augusti 2008
#21
THEBADGUY skrev:
prodrive skrev:
tkd_rille skrev:
faktiskt inget fel på att tatuera sig i huvudet, fler och fler gör de idag och de är upp till individen själv om de vill ha det.
Nä det är väll inget fel om man röstar på SD heller, men man är ändå helt dum i huvudet.
Du kanske ska försöka förklara varför David är dum som har tatuerat sig på huvudet istället för att bara prata en massa skit?

Mvh.
Det var inget personligt riktat mot mr fun, men enligt mig är man riktigt slut i huvudet om man tatuerar sig permanent i huvudet, och det kommer nog vederbörande också tycka när h*n har mognat till lite...

edit: dessutom vad det ju en som sa att det var kroppsmålning och ingen tatuering.
Senast redigerat av prodrive (5 augusti 2008)

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
5 augusti 2008
#22
Om man gnäller på hur andra ser ut eller hur dom utsmyckar sig så är det ju betraktaren som har ett problem anser jag. Jag välkomnar att folk lever ut hur dom vill se ut och vara. Trist om alla skulle vara lika och köra v70

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

2 126 Inlägg
5 augusti 2008
#23
-Kotten- skrev:
Om man gnäller på hur andra ser ut eller hur dom utsmyckar sig så är det ju betraktaren som har ett problem anser jag. Jag välkomnar att folk lever ut hur dom vill se ut och vara. Trist om alla skulle vara lika och köra v70
Håller med till 100% smile



Sök