2499
Sök

Bilen Stulen:(

House/Trance diggare
287 Inlägg
13 april 2006
Usch för tattare..!

Säger till om den motförmodan skulle dyka upp i Eskilstuna.

136 Inlägg
14 april 2006
Det är synd att det ska finnas sånt folk.

Kanske är lite tråkigt om du måste äta mat i bilen varenda gång du ska äta mat på Mc Donalds

Bilder kommer upp inom kort =)
2 Inlägg
14 april 2006
Nää ush då =/ Fan pg o jag åkte förbi Domino förut så såg man en grön golf, men det var tyvärr inte din. Sen satt man sig o läste det här så då blev man lite fundersam, men det finns väl en till kille Norrköping som har en som liknar din om jag inte minns fel? Hoppas det löser sig sad

// Jens

Satans Kung
467 Inlägg
14 april 2006
Ska ut till skärgården nu..Kommer hålla ögonen öppna!!Har lagt in dit nummer i nallen om man skulle se nått!!

Hoppas du får tag på dem o att du kan slita testiklarna av dem!!

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

609 Inlägg
14 april 2006
Det här kanske låter otroligt, men jag kom körandes från Norrköpingsgolfklubb halv 5 ungefär och stannade på OKQ8 macken. (Inte för att det hjälper dig att få bilen tillbaka) Men men.. Ska hålla utkik jag med! En sådan bil med den färgen blir nog inte helt omöjligt att hitta!

Bilbyggare
225 Inlägg
14 april 2006
hoppas du hittar din bil, hälst helt oförstörd ...men det lär väll inte vart nån pundare som bara ville komma från A till B när personen snodde en så pass fin golf hmm

....:::: |[ Volvo S800 GLT ]| ::::....
Skokloster here we come

Evolution
1 627 Inlägg
14 april 2006
jag kollar lkpg

Fäll ner pungen och landa

Bilder kommer upp inom kort =)
2 Inlägg
15 april 2006
Robert? Såg på msn att bilen är funnen? vart det ruksigt illa eller? =/

// Jens

2 644 Inlägg
15 april 2006
Nu börjar jag förstå varför de vart världens jävla bråk me en kille som bor i skärblacka de e ju precis utanför norrköping.. han har ju en lika dan golf fast mycke mer stylad han har haft den länge han hade ståt nånstans i stan då hade ju massa kommit fram o sagt att han hade snottbilen o skit så de vart ju världens jävla bråk..

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
15 april 2006
Jag ska hålla ögonen öppna i skärblacka smile

Johan Lindgren

Sök