Jaa men för danskarna är det ju inte så långt att åka?.. haha.. Shit känns rätt jobbigt att sitta och åka över 60 mil enkel resa... och senn veta att man ska hem lika långt.. Hmm men vem vet.. någon gång lär man ju ändå åka ner.. så varför inte just i år när man ändå har subban kvar.. men det visar sig..
Jaa men för danskarna är det ju inte så långt att åka?.. haha.. Shit känns rätt jobbigt att sitta och åka över 60 mil enkel resa... och senn veta att man ska hem lika långt.. Hmm men vem vet.. någon gång lär man ju ändå åka ner.. så varför inte just i år när man ändå har subban kvar.. men det visar sig..
Hahaha, när du skrev subban, tänkte jag på en gnällig, irriterande sak som sitter i passagerarsätet...
Klart du ska komma ner, läs programinnehållet på Vallåkraträffens hemsida, det händer ju en del under båda dagarna... plus Helsingborg By Night på lördag kväll.
"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."
P7 - Södra Skånska Regementet
Haha nej henne gjorde jag mig av med innan jag köpte subarun..
Jaa jag har hört att det brukar vara rätt bra drag i Helsingborg By Night när det e vallåkraträffen.. Kollade precis vad en tågbiljett skulle kosta.. å det skulle gå på typ 1500 spänn tur och retur.. känns ju jätte värt?
Haha nej henne gjorde jag mig av med innan jag köpte subarun..
Jaa jag har hört att det brukar vara rätt bra drag i Helsingborg By Night när det e vallåkraträffen.. Kollade precis vad en tågbiljett skulle kosta.. å det skulle gå på typ 1500 spänn tur och retur.. känns ju jätte värt?
vad sägs om att snålköra dit och hem med bilen istället:D
[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]
Som sagt, det är Lördagskväll som gäller...det är bl.a. Biljudstävling och hålligång hos LJUDBYGGAREN på Garnisonsgatan 13 i Helsingborg, hela planen på baksidan är uppbokad så det är bara att droppa in !!! kolla www.ljudbyggaren och www.emmanet.se för mer info....
See you there....
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se