3340
Sök

Angående: Vallåkra.. När är de mest i Helsingborg..??

122 Inlägg
1 augusti 2008
nån som vill ha en biljette till vallåkra ska inte skälv ner dit!

What you doing?

29 Inlägg
5 augusti 2008
Thorssa skrev:
Oge skrev:
Jag är bra sugen på att åka ner... men det är ju en bit att åka..

Äh från Enköping är det ju nära! Vi brukar åka från Sundsvall och vi brukar träffa ett gäng som åker från Luleå!

Härligt att höra att folk kommer långt uppe från Sverige smile. Kan berätta att danskarna laddar så in i satan och kommer med många fina bilar!

Oge
5 augusti 2008
Jaa men för danskarna är det ju inte så långt att åka?.. haha.. Shit känns rätt jobbigt att sitta och åka över 60 mil enkel resa... och senn veta att man ska hem lika långt.. Hmm men vem vet.. någon gång lär man ju ändå åka ner.. så varför inte just i år när man ändå har subban kvar.. men det visar sig..

Reservdansk
6 271 Inlägg
6 augusti 2008
Oge skrev:
Jaa men för danskarna är det ju inte så långt att åka?.. haha.. Shit känns rätt jobbigt att sitta och åka över 60 mil enkel resa... och senn veta att man ska hem lika långt.. Hmm men vem vet.. någon gång lär man ju ändå åka ner.. så varför inte just i år när man ändå har subban kvar.. men det visar sig..

Hahaha, när du skrev subban, tänkte jag på en gnällig, irriterande sak som sitter i passagerarsätet... big_smile

Klart du ska komma ner, läs programinnehållet på Vallåkraträffens hemsida, det händer ju en del under båda dagarna... plus Helsingborg By Night på lördag kväll. big_smile

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Oge
6 augusti 2008
Haha nej henne gjorde jag mig av med innan jag köpte subarun.. tongue

Jaa jag har hört att det brukar vara rätt bra drag i Helsingborg By Night när det e vallåkraträffen..
Kollade precis vad en tågbiljett skulle kosta.. å det skulle gå på typ 1500 spänn tur och retur.. känns ju jätte värt?

33 Inlägg
6 augusti 2008
Dagen innan styling utställningen brukar det vara mest ös, alltså i år på lördagskvällen den 16 hehe.

Elektriker
1 138 Inlägg
6 augusti 2008
Oge skrev:
Haha nej henne gjorde jag mig av med innan jag köpte subarun.. tongue

Jaa jag har hört att det brukar vara rätt bra drag i Helsingborg By Night när det e vallåkraträffen..
Kollade precis vad en tågbiljett skulle kosta.. å det skulle gå på typ 1500 spänn tur och retur.. känns ju jätte värt?

vad sägs om att snålköra dit och hem med bilen istället:D

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Oge
6 augusti 2008
Haha och det är lätt med min bil?

trucken
563 Inlägg
7 augusti 2008
det är på lördagskväll som det smäller, dock försöker snutarna sätta käppar i hjulen nu men skit samma det blir ett jäklahålligång

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

371 Inlägg
7 augusti 2008
lär nog smälla både fre och lör..

Life is a bitch, then u die

Oge
7 augusti 2008
Blir det fyrverkerier? tongue
Senast redigerat av Oge (7 augusti 2008)

www.ljudbyggaren.se
504 Inlägg
7 augusti 2008
Som sagt, det är Lördagskväll som gäller...det är bl.a. Biljudstävling och hålligång hos LJUDBYGGAREN på Garnisonsgatan 13 i Helsingborg, hela planen på baksidan är uppbokad så det är bara att droppa in !!! kolla www.ljudbyggaren och www.emmanet.se för mer info....

See you there....

2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue"
www.ljudbyggaren.se

Sök