jag o 2 supra polare ska ställa ut på vallåkra på söndagen.. ska göra ena supran kopia av min haha .. förutom fälgar då.. hade varit kul om man fått in fler supror..
jag o 2 supra polare ska ställa ut på vallåkra på söndagen.. ska göra ena supran kopia av min haha .. förutom fälgar då.. hade varit kul om man fått in fler supror..
vilka av er kommer kvällen innan vallåkra..
Gött . Ja Rickard (440R) kommer kolla möjligheten att boka ett antal platser åt supror på fredag . Jo jag och Reeplayed kommer ner i min kvällen innan. Vet inte om flera här inne åker ner kvällen innan?
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Hej ígen.. Som sagt så om vädret e hyfsat så hade jag tänkt grilla hemma hos mig på Lördagskvällen... runt 6-7 på kvällen... Är det någon som vill tvätta sin bil osså vidare så kan jag bistå med Vatten, hink, tvättsvamp, högtryckstvätt schampo osv osv... Mvh Rille
Varför blir man kär....get u self a SUPRA....only then u know WHY:cool:
Hej ígen.. Som sagt så om vädret e hyfsat så hade jag tänkt grilla hemma hos mig på Lördagskvällen... runt 6-7 på kvällen... Är det någon som vill tvätta sin bil osså vidare så kan jag bistå med Vatten, hink, tvättsvamp, högtryckstvätt schampo osv osv... Mvh Rille
Ah låter gött de . Får se när jag är nere i helsingborg på lördagen men jag snackade lite med cossix innan och vi sa att vi ev skulle mötas upp på statoil macken på söndagen innan vallåkra för att sedan glida gemensamt in på området. Fler som är sugna?
Senast redigerat av wrapman (14 augusti 2008)
MKIV TT JapSpec I support the US Marine Corps, Semper Fidelis