Man ska inte svetsa i en vxllåda.... Eller ? AGA e en gas svets? Förklara !
Man svetsar diffen för att undvika enhjulsspinn med lek och burnouter. Det kallas AGAdiff bara, kan ha o göra med att AGA säljer svetsgas har ingen aning fkt! =P
Man bör inte heller svetsa diffen på en framhjulsdriven bil. Det blir jobbigt att svänga då. På en bakhjulsdriven bil blir det att den gärna vill gå rakt fram om man inte har bra fäste fram men det löser man genom att hålla konstant hjulspinn.
Man bör inte heller svetsa diffen på en framhjulsdriven bil. Det blir jobbigt att svänga då. På en bakhjulsdriven bil blir det att den gärna vill gå rakt fram om man inte har bra fäste fram men det löser man genom att hålla konstant hjulspinn.
det äter drivknutar på oxå
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
ESAB-diff säger vi här, är väl mer "korrekt" efter som (rätta mig om jag har fel) AGA inte tillverkar svetsaggregat.
Det finns AGA-svetsar. Mest gassvetsar men även en och annan MIG/MAG och även TIG. Tror dock de har slutat tillverkat MIG/MAG/TIG för jag har bara sett äldre modeller... Rätta mig om jag har fel.