3879
Sök

R.I.P Gissa märket/bilen tråden,finna nytt forum för den? (Upplåst)

9 108 Inlägg
18 augusti 2008
Tur att ni inte överreagerar.

Starta inte en ny tråd än i alla fall, tycker Chrizz ska ge kommentar om det först. jag personligen tycker tråden kan vara ok så länge den hålls till topic, hade noll koll i 'er' tråd så jag vet inte hur det var. Går inte att hålla koll i en så stor tråd.

Tyglarna ska hållas lite hårdare gällande "lek-trådar" i alla fall då det inte tillför så mycket, men detta är ju helt klart ett gränsfall.

1 963 Inlägg
18 augusti 2008
Ók tar bort den och avvaktar.

Men are not born - Men are made

9 108 Inlägg
18 augusti 2008
Children-Of-Bodom skrev:
Den jäkla Negerboll tråden då ??
Millen har även skrivit där i utan att ta bort den !!
Det har ju ffs ingenting med BILAR att göra på ett Bil Forum , Community

Hur gammal är du egentligen? "men haan gjorde ju deeeet"
Är nog bara en tidsfråga innan den tråden går offtopic också men man kan ju alltid hoppas att folk sköter sig? Förresten är den ju i offtopic då den inte är bilrelaterad medans 'er' tråd faktiskt var det tongue

1 963 Inlägg
18 augusti 2008
MilleN skrev:

Starta inte en ny tråd än i alla fall, tycker Chrizz ska ge kommentar om det först. jag personligen tycker tråden kan vara ok så länge den hålls till topic, hade noll koll i 'er' tråd så jag vet inte hur det var. Går inte att hålla koll i en så stor tråd.

Tyglarna ska hållas lite hårdare gällande "lek-trådar" i alla fall då det inte tillför så mycket, men detta är ju helt klart ett gränsfall.

Asså allvarligt halva nöjet på garaget.org är ju OT.. de är ju då vi umgås med varandra =/ Vi blir ju som kompisar inne i den tråden..
har inte fått något svar på hur de skulle vara om vi raderade den efter ett visst antal sidor. OT eller ej spelar ju faktiskt ingen roll, tråden är väl en av få på detta forum som fyller ett riktigt bra syfte: att lära känna nya personer och ha riktigt kul. Måste du väl ändå hålla med om?

DFFL
9 020 Inlägg
18 augusti 2008
Felax skrev:
MilleN skrev:

Asså allvarligt halva nöjet på garaget.org är ju OT.. de är ju då vi umgås med varandra =/ Vi blir ju som kompisar inne i den tråden..
har inte fått något svar på hur de skulle vara om vi raderade den efter ett visst antal sidor. OT eller ej spelar ju faktiskt ingen roll, tråden är väl en av få på detta forum som fyller ett riktigt bra syfte: att lära känna nya personer och ha riktigt kul. Måste du väl ändå hålla med om?

Använd Mirc, där är det BARA off-topic.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
18 augusti 2008
MilleN skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
Den jäkla Negerboll tråden då ??
Millen har även skrivit där i utan att ta bort den !!
Det har ju ffs ingenting med BILAR att göra på ett Bil Forum , Community

Hur gammal är du egentligen? "men haan gjorde ju deeeet"
Är nog bara en tidsfråga innan den tråden går offtopic också men man kan ju alltid hoppas att folk sköter sig? Förresten är den ju i offtopic då den inte är bilrelaterad medans 'er' tråd faktiskt var det tongue

var inte så jag menade. Menade att det finns ju massa andra värre trådar som absolut inte bör finns på Gorg. Våran var ju faktiskt bil realterad & lärorik så tar nån moderator bort den istället för alla dessa andra shitsen.

C H E V R O L E T <3

1 963 Inlägg
18 augusti 2008
FireTraXX skrev:

Grejen är ju också att de är så lätt att använda och skriva här på de viset vi gjorde.. mirc är ju bara jobbigt att använda..

DFFL
9 020 Inlägg
18 augusti 2008
Felax skrev:
FireTraXX skrev:

Grejen är ju också att de är så lätt att använda och skriva här på de viset vi gjorde.. mirc är ju bara jobbigt att använda..

Oja, skitsvårt.
Starta Mirc -> Anslut dig till Quakenet -> /j #garaget

Man blir ju utmattad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
18 augusti 2008
Jag yttrar mig inte något mer då det inte var jag som låste tråden, men skapa ingen ny utan tillåtelse från 'högre ort' i alla fall.

Jag tror nog att om ni inte hade överreagerat så mycket och anklagat moderatorer till höger och vänster och istället skapat en seriös tråd under support eller tips, förslag och åsikter så hade ni nog fått göra en ny tråd för längesedan. Men det är bara vad jag tror som sagt.

Godnatt nu i alla fall, hoppas att alla blir glada och nöjda i slutändan.

Edit: Såg nu att Chrizz redan skrivit flera inlägg i tråden, lyssna på honom smile
Senast redigerat av MilleN (18 augusti 2008)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
18 augusti 2008
FireTraXX skrev:
Felax skrev:
FireTraXX skrev:

Oja, skitsvårt.

Man blir ju utmattad.

puhh

C H E V R O L E T <3

1 963 Inlägg
18 augusti 2008
FireTraXX skrev:

Man blir ju utmattad.

ja har använt mirc i kanske öö 8 år ? tror jag vet hur de fungerar faktiskt, men de va inte så jag menade. Man lägger upp en bild här o har den uppe hela tiden och tittar på de är ju så lätt och smidigt här. De är så jag menar..

Administratör
11 960 Inlägg
19 augusti 2008
Ursprungliga Gissa märket/bilen-tråden är upplåst. Sluta chatta där i största möjliga mån.

Nya Gissa-tråden är låst.

Children-Of-Bodom är avstängd i 1 månad pga mycket olämpligt uppförande.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

10 287 Inlägg
19 augusti 2008
Jag låste tråden eftersom min tolkning av Chrizz policy att " Alla trådar vars syfte enbart är att bli så långa som möjligt har inget på detta forum att göra" för mig innebar att alla "Gissa -X" är trådar vars syfte är att bli så långa som möjligt.
Detta är ett klassiskt upplägg på en sådan tråd.

Har ni åsikter om detta så vänd er till Chrizz eller till mig via PM. Jag likväl som alla andra kan göra fel och tolka policy felaktigt. Att sätta sig på sitt elfenbenstorn och skälla och "bli förbannand" hjälper inte. Kommunicera istället. Vi moderatorer har som uppgift att se till att forumet fungerar och jag personligen ser inget egenvärde i att låsa trådar för att jävlas på något sätt.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 augusti 2008
Hmm, jag vill inte vara gnällig. Vet nu att den ursprungliga tråden är upplåst igen, MEN,
hur kommer det sig att Photoshop tävlingen får vara kvar? Jag menar, det är ju en mycket liknande tråd som våran gissa bilen/märket med ungerfär lika mkt "crap post"

Nåja, Om du nu Chrizz eller Goran som låste tråden, Vad tycker ni om det nya upplägget av "tävlingen"?

Om vi lyckas hålla det såpass rent, och alla tar bort sina felsvar efter att bilduppladdaren lagt in det under bilden, Får denna tråd finnas kvar?

Samtidigt vill jag tacka för att ni låste upp tråden, och ger oss en till chans.
Kanske kan ni ta bort de 500 sidorna som är gamla? De uppfyller ju inget syfte då ingen orkar läsa igenom det ändå.

Mvh Tommy
Senast redigerat av te_wik (19 augusti 2008)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
19 augusti 2008
Jag kan t.om frivilligt tänka mig att moderera ENDAST gissa bilen/märket tråden, för att hålla den så ren och topicgällande som möjligt!

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
19 augusti 2008
te_wik skrev:
Jag kan t.om frivilligt tänka mig att moderera ENDAST gissa bilen/märket tråden, för att hålla den så ren och topicgällande som möjligt!

Mvh Tommy

Bra ide wink

Försöker iaf
12 819 Inlägg
20 augusti 2008
Aruzo skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Bra ide wink

Tycker ja med, men de lär ju inte hända.

Mvh Tommy

Sök