2258
Sök

Mobbing

Meister
6 763 Inlägg
18 augusti 2008
Jag kan ju itne säga annat än att de är synd om en del men några får ju faktist ta på sig de själva. De som hamnar utanför ät inte alltid mobbade. De är helt enkelt för blyga för att våga ta kontakt.

Själv så mobbar jag väll inte dirket någon. Den som tycker att jag gör de får väll säga till isåfall. Men jag jävlas med alla och retas en hel del. Men de får man ju alltid igen. Sen ska väll tilläggas att de är mina kompisar som jag jävlas med. Jag går inte på de som är ensama och svaga.

Dawndrifter -"The Black Curse"
301 Inlägg
18 augusti 2008
Psychotic skrev:
Tycker det är förjävligt att läsa såna här trådar när säkert över hälften av dom som tycker det är såååå hämskt med mobbing säkrer mobbar folk själva.. Problemet är att dom inte inser det bara. utfrysnig av vissa individer är ENORMT vanligt.  Saknas bara självinsikt.

Sen är det inte lite "miss usa" över såna här trådar? Nån mer än jag som tycker krig, aids, djurplågare är hämskt?   kanske ska starta klubb då smile

Och komentarer som "jag ska vrida nacken av alla mobbare" skulle vilja se en sån tuffting som vågar göra de gå fram till en kille som han själv tycker är världens jävla mes,tönt dryg, äklig, störd.. Och sedan sätta sig och prata med han bara för att va snäll och för att ingen annan gör de.  Kanske själv "sätta sig i skott linjen" för eventuella mobbare för att få bort fokus från "offret"   Ganska övertygad om att det är rätt få som skulle göra det in the real world..

Ett socialt expremet man kan göra.. Om du ser en alkis på bussen. sätt dig brevid och prata lite.. Gör du de så kanske du skulle ställa upp för nån som är mobbad oxå?

Stämmer väldigt bra.. att frysa ut folk är nästan lika illa som mobbing, hade en del såna i klassen, både tjejer och killar som man typ aldrig pratade med..  undrar hur dom mådde eg.?

tycker inte direkt att jag mobbat någon, men visst är man skyldig till att följa med strömmen emellanåt.. ung å dum har vi alla varit.. tror nog dom flesta har "mobbat" någon gång.. på ett eller annat sätt

nuför tiden så tycker jag sjukt illa om mobbare "vardags rasister" osv.. har flera vänner som är invandrare eller adopterade och hatar vekligen sånt snack.. på detta forumet är det dessutom jävligt utbrett med "vardags rasister"

men många alkisar kan faktiskt vara sjukt jobbiga hehe.. även om det finns många trevliga åxå

lev å älska för fan wink

2 126 Inlägg
18 augusti 2008
camaro67 skrev:
Jag kan ju itne säga annat än att de är synd om en del men några får ju faktist ta på sig de själva. De som hamnar utanför ät inte alltid mobbade. De är helt enkelt för blyga för att våga ta kontakt.

Själv så mobbar jag väll inte dirket någon. Den som tycker att jag gör de får väll säga till isåfall. Men jag jävlas med alla och retas en hel del. Men de får man ju alltid igen. Sen ska väll tilläggas att de är mina kompisar som jag jävlas med. Jag går inte på de som är ensama och svaga.

Det hela beror ju på sättet man jävlas! Gör man det med glimten i ögat och inte på ett sånt sätt att det sårar någon så e det helt OK
Men det finns ju några här som hade behövt en omgång stryk så dom hade taggat ner lite istället för att vara överspända och komma med en massa onödiga och kaxiga kommentarer för att verka så jävla coola! Jävla nötter!
Men egentligen e det deras föräldrars fel som inte inser att deras barn e några jävla svin som förstör andra människors liv!

T5 & R Fantast
1 279 Inlägg

Sök