3324
Sök

Turbotrycksmätare

15 Inlägg
19 april 2006
Trådstartare
Jag har en Audi A4 1,8T -98.

Hade tänkt att köpa mig en turbotrycksmätare samt en "hållare" för den som jag skall fästa i A-stolpen.

Tänkte bara höra efter angående förslag på var jag kan få tag i en bra mätare samt "hållare" för mätaren.

Tack på förhand.

95 Inlägg
19 april 2006
Jag är faktiskt också på väg att köpa laddtrycksmätare. Jag har kollat på hova.com, realcar.se, stylingbutiken.se och btracing.se   Finns ju en hel del att välja på.

15 Inlägg
19 april 2006
Trådstartare
Jo det finns ju det.. Man blir lite osäker. Vill inte ha nå skit i bilen liksom!
Får vänta o se om man får nå bra svar

95 Inlägg
20 april 2006
Ne, precis. Va just inne å kollade på en annan sida på en mätare för ca 350 å dom skrev ju tydligt att det va en billig mätare som inte visade exakta värden. Å det vill man ju inte ha.

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
20 april 2006
Någon som vet nått ställe i sverige som säljer GReddymätare, (52mm)??

X=(Mazda+7)/R

558 Inlägg
20 april 2006
Frans skrev:
Någon som vet nått ställe i sverige som säljer GReddymätare, (52mm)??

Frans kollat om dalhems har? dom har ju rätt maffigt sortiment.

Jag har en laddtrycksmätare ifrån bsr och den är väldigt populär. Jag är väldigt nöjd med min visar rätt värden och ingen svajande mätare. Tror även speedparts har likadan mätare fast det står speedpart på den.
Senast redigerat av 744tic (20 april 2006)

51 Inlägg
20 april 2006
Var ju samma fråga uppe på gti klubben man kan inte räkna med att om tex en "bsr" visar 0,6 att de e just 0,6 de kan vara 0,4 eller 0,8 man kan helt enkelt inte lita på en mätare bara för att mätarnålen inte fladrar de säger inte mycke om kvalliten man får räkna med en låt säga en tusing om man vill ha en mätare som man kan lita på köp inga såkallade reklam mätare utan köp racing prylar om man inte bara vill ha en för att de e snyggt då kan man köpa vilken som....

5 710 Inlägg
20 april 2006
Billigt och bra med mätvärden som stämmer:
http://www.sini.se/produkt.aspx?Produkt … tgruppID=1
Inte så mycket neon och häftiga färger men vad skall man med det till?

MVH Jonas
..............

15 Inlägg
20 april 2006
Trådstartare
Ok, vill inte ha nå billigt skräp heller.. Undrade om det var någon som vet en modell som funkar bra "enligt tester och dylikt". Vill ha tips på nån modell som fungerar bra.

fyrkrafsare
1 443 Inlägg
20 april 2006
ska du ha bra mätare så är det autometer som gäller, men om du har "krockgardin" i A4:an så är det bara att glömma mätare i a-stolpen. man vill inte få den kastad i ansiktet av kudden om det smäller...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!

Team Leader@Gallaher Snus AB
58 Inlägg
20 april 2006
Najs! Dalhems hade det jag sökte efter, tackar. 2000:- för en boostmätare får väl anses som bra kvalitet eller?! smile

X=(Mazda+7)/R

15 Inlägg
20 april 2006
Trådstartare
Tack för de svar jag fått.
Om ni har några fler så posta gärna länkar där jag kan köpa dem..

MVH Niklas

Sök