2737
Sök

Hur gör man för att registrera en DIVX apparat?

187 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
Har försökt registrera min stereo i bilen så man kan spela DIVX filer så man slipper konvertera dom o allt.
Men när jag har laddat ner den filen man ska spela i bilen för att få den registrerad så funkar det ej..
Vad gör jag för fel?

187 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
Ingen som kan?

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
25 augusti 2008
Va ?

När en kopieringsskyddad DIVX-fil spelas upp på stereon ändras automatiskt filens nyckel så att filen inte längre kan spelas upp men att man ska behöva registrera något har jag aldrig hört någonting om.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

187 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Va ?

När en kopieringsskyddad DIVX-fil spelas upp på stereon ändras automatiskt filens nyckel så att filen inte längre kan spelas upp men att man ska behöva registrera något har jag aldrig hört någonting om.

När man går in under menyn så står där för att registrera denna divx spelaren så logga in på divx hemsidan o ladda ner det programmet o bränn över det på en skiva o sedan kör det i spelaren, men jag får inte det till att funka..

Sök