Jo jag tänkte göra firmabilen snygg utan att ruinera mig. Det fattas bland annat en gangsterkeps! Skulle jag kunna knacka en plåt och sko den på undersidan med t.ex. ett 10 mm rör. Skulle kunna tänka mig att fästa den i dropplisten med popnit. Kommentera gärna
Jag skulle vilja se hur en gangsterkeps skulle se ut på min kärra, det är ju ändå lite retro look över den, synd att man suger på både plastning och photoshop. Borde finnas att köpa gangsterkepor tycker jag, det är kung!
det är förjävla tufft med en gangsterkeps. Det kommer göra sig rätt på en van! Ska tillverka en egen jag också har jag tänkt. Fast den hamnar på min bubbla.
gangster keps på seat cordoba kan det bli lite häftigt?
Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Tack ska du ha. Nu vet jag hur jag skall göra. Från början var tanken att göra en med passning efter dropplisten men om jag gör en rak så behöver jag inte göra några luftslitsar. Synd att rostfritt e dyrt, spånplatta kanske Nä de blir nån plåt som lackas vit med röda effekter, hacke hackspett kanske eller....
Tack ska du ha. Nu vet jag hur jag skall göra. Från början var tanken att göra en med passning efter dropplisten men om jag gör en rak så behöver jag inte göra några luftslitsar. Synd att rostfritt e dyrt, spånplatta kanske Nä de blir nån plåt som lackas vit med röda effekter, hacke hackspett kanske eller....