Jag och Hinkas samt hans sambo var ut ikväll och körde en session på hans nyköpta Bmw M5. Sessionen tog runt en 3timmar(!!!), började runt kl 18 tiden så rätt med ljus var det ute men sen mot kvällen vart det jätte mörkt.. Skulle testa rigget men d vart bara skit av allting, kommer fler tillfällen;)
jääääävligt snygga bilder, dom bilderna skulle PR folket på BMW sett Ingen mer än mig som la märke till dom sinnesjukt stora bromsarna på den bilen?? TUFFT!!
Var som folk får man höra jämt. Varför?? Folk är det mest korkade som finns...
Himlarns vad snyggt det blev. Nu plir jak klad Nu tar jag och plockar korten så jag kan ha dom på min sida
HadesInFlames skrev:
jääääävligt snygga bilder, dom bilderna skulle PR folket på BMW sett Ingen mer än mig som la märke till dom sinnesjukt stora bromsarna på den bilen?? TUFFT!!
Du menar mina pizzatallrikar? Dom bettar rätt bra :p 380mm borrade skivor med 6kolvsok, brembo ofkös!
Läs längre upp i tråden så ser du nog vem ägaren är!
Jag skrev kommentar innan idag.. men den är borta! får väl skriva den igen då!
Klockrena bilder, dock så tycker jag sista bilden är lite suddig, men kanske jag som har lite fel, men den sista är bra för att vara fartbild i mörkret..
tack och hej leverpastej, inte det jag frågade? "nyköpta Bmw M5" kan bra betyda att han hämtat den från finland av killen jag länkade till?
Den är inte hämtad i finland, denna har funnits i Sverige i 6 år. Men den finska var riktigt fin den med . Verkar skilja en del små detaljer dock. Min har lite lackade detaljer under huven sedan verkar själva huven också skilja.
MadeByMe: Tackar.. Japp den vart ganska suddig och oskarp.. Det var så mörkt ute så ju mer slutartid jag fick ha desto mer blev d suddigare och dålig bakgrund.. Men det kommer flera tillfällen.. nästa session blir nog bara med rigg..=p
Jag skrev kommentar innan idag.. men den är borta! får väl skriva den igen då!
Klockrena bilder, dock så tycker jag sista bilden är lite suddig, men kanske jag som har lite fel, men den sista är bra för att vara fartbild i mörkret..