2671
Sök

Information: PaintWorX Award 2008

1 752 Inlägg
20 augusti 2008
Vilket kanon initiativ utav er Linda o Paul!smile Får se om man kan kvalificera sig nästa år då kanske..smile
Skulle vara kul om man kunde få lite mer info om vinnaren o lite om varför just han vann med, en annan kunde ju tyvärr inte närvara på plats då:/

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!

Nobodys wife
250 Inlägg
20 augusti 2008
Kalle_Ponken skrev:
Vilket kanon initiativ utav er Linda o Paul!smile Får se om man kan kvalificera sig nästa år då kanske..smile
Skulle vara kul om man kunde få lite mer info om vinnaren o lite om varför just han vann med, en annan kunde ju tyvärr inte närvara på plats då:/

vi har inte fått ihop information om vinnaren ännu, men motiveringen till att vi tyckte att just han skulle vinna var helhetsbilden, hans sätt att presentera bilen, som för övrigt stod oslipad med spackel på, sprayburkslackad grill (syns på bilden till å med) men han hade snygga välputsade fälgar på å ett kjolpaket å grymma vingen wink så man såg att det fanns planer för bilen men tyvärr allt för lite pengar å inga spnsorer. Hans glädje å engagemang när han pratade om bilen lyste rakt igenom. Där stod han, vid sin skruttiga bil (förlåt) och pratade stolt om den med värdighet för allt han gjort själv, och hans ärliga reaktion när vi berättade vad första priset var talade om att han var rätt person att vinna.

Vi träffade några stycken som inte alls var engagerade att berätta om sina bilar när vi intervjuade dom, en axelryckning å lite halvlojt intresse var inte direkt upplagt för vinst.  Återigen...helhetsinitrycket var av stor vikt för att kunna utse en VÄRDIG vinnare i behov av en knuff i rätt riktning, och jag är helt säker på att vi hittade den personen. Det första han bad om var en "paintWorX" logga till bilen.... DET e tacksamhet hihi.... wink

cocos is the shit!!!

Skåne Crazy Crew
701 Inlägg
20 augusti 2008
Låter definitivt som ni hittade helt rätt, kan bara igen säga att detta är nog det bästa priset av de alla, och tillbaka till rötterna av vad det handlar om, stoldhet för det man gör själv, allt slit man lägger ner själv, med halvdan kunskap, fel verktyg eller brist på rätt verktyg.
men med den där glöden som gör att man ändå fortsätter "No matter what"
Grattis till vinnaren, och enorma CREDIT till dig Cocos och till Painworx!

2 644 Inlägg
20 augusti 2008
MilleN skrev:
Lindgren_ skrev:
joonte_ skrev:
grymt bra initiativ, speciellt om man är som jag en kille som fortfarande går i skolan och inte tjänar mer än 15000-20000 per år.

Jag går med i skolan och får in ca 13000 per år på studiebidrag för man får ju inte det på sommarn.. och det går till annat än bilarna så det är ju riktigt roligt..

Jobbar inte extra heller.. inte ens sommarjobb..

Så det är riktigt grymt med ett sånt här pris smile för det finns ju en del som bygger helt egna kjolar osv och sånt SKA belönas!

Hur går det ihop när det är så mycket du lägger på bilen varje månad? roll

Säg det.. Jag är varken kriminell eller pappa betalar.. visst pappa betalar några spackel burkar och så..

jag brukar säga så att svenska spel är ett ganska bra företag om man har lite tur smile finns även andra bra grejer smile

Johan Lindgren

2 644 Inlägg
4 506 Inlägg
21 augusti 2008
Lindgren_ skrev:
Klockren vinnare! Så grymmt pris!

Vilka tog hem priserna ??

Kollade bak och såg nu.
Men skulle vilja se mer av den och de andra vinnarna.

Och iövrigt så säger jag bara! Vilken toppen grej av Paul att
göra detta, Det är värkligen något som man blir glad av när
man läser det, Jävla fint gjort!
Senast redigerat av _Wallis_ (21 augusti 2008)

Kan du andas kan du dö.

MINI-fil
158 Inlägg
22 augusti 2008
Skall bli kul att se vad som händer med den Opeln! Paul brukar ju ha rätt tokiga ideer!
Vad knäckta killarna med loj inställning måste varit när priset delades ut!
Senast redigerat av ace666 (22 augusti 2008)

Nobodys wife
250 Inlägg
5 september 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/71219/452247_soq5ba.jpg
Här är en bild på både vinnarbilen och dess ägare.... och...*host*...en annan

cocos is the shit!!!

Nobodys wife
250 Inlägg
5 september 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/71219/452251_2k60m4.jpg
bild på pallpristagarna....tjejen kom trea, killen till vänster tvåa...å alla känner vi ju redan till vinnaren wink

cocos is the shit!!!

Sök