Mycket mycket bra bilder! Dock var andra bilden lite konstig iom att reflektionerna från himlen brände bort allting i rutan, så bilen såg lite konstigt klippt ut där på taket. Men som sagt annars, grymt bra bilder!
Tja..läckra bilder, 5an tycker jag då e snyggast av dom. Nått att tänka på e vitbalansen inte riktigt lika på alla bilderna å vissa beskärningar kunde vart annorlunda, sen hur skulle 1a bilden se ut om hela fälgen syntes i reflektionen?? Annars bra bilder
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Tja..läckra bilder, 5an tycker jag då e snyggast av dom. Nått att tänka på e vitbalansen inte riktigt lika på alla bilderna å vissa beskärningar kunde vart annorlunda, sen hur skulle 1a bilden se ut om hela fälgen syntes i reflektionen?? Annars bra bilder
tackar för alla kommentaere.
Vitbalansen är det jag själv som ändrat så jag får bilderna som jag själv vill ha dem på spcefik bild. Tycker ej personligen att det har nån betydelse om bilderna i en serie har samma vitbalans bara bilden i sej ser bra ut med den inställningen.
Fälgen ja nog fan hadedet varit snyggareom hela syntes hehe.
Vitbalansen är det jag själv som ändrat så jag får bilderna som jag själv vill ha dem på spcefik bild. Tycker ej personligen att det har nån betydelse om bilderna i en serie har samma vitbalans bara bilden i sej ser bra ut med den inställningen.
Fälgen ja nog fan hadedet varit snyggareom hela syntes hehe.
Tyckte bara det såg lite udda ut då det e ialf 3 olika nyanser men som du säger det ser ju bra/speciellt passande till bilden Testa ju det me fälgen själv men hitta inge bra pöl som inte var motljus så den blev så mörkt http://www.nicklasfoto.se/Bilbilder/images/1_1.jpg
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!