Kolla på nån sida där man kan söka reservdelar. micro.se (Vet inte om man kan det hemmifrån, men han därinne gjorde det när jag behövde tändstift) Autoexperten.se Mekonomen.se
O.s.v.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hmm pratade med mekonomen idag och dom sa att dom inte va helt hudra på om det skulle funka bättre med sånna stift.. Dom visste inte om min motor skulle gilla så kalla stift.. Jag kanske har hundra pollar för lite för att dom skall vara bra.. Anledningen att jag fråga från början e just för den går lite oroligt o rycker lite osv...
Hmm pratade med mekonomen idag och dom sa att dom inte va helt hudra på om det skulle funka bättre med sånna stift.. Dom visste inte om min motor skulle gilla så kalla stift.. Jag kanske har hundra pollar för lite för att dom skall vara bra.. Anledningen att jag fråga från början e just för den går lite oroligt o rycker lite osv...
Så plzz någon som vet säkert får gärna svara
Bosch platina för bensin samt NGK iridium för E85. Välj lämpligt värmetal efter hur din motor ser ut (vad som är gjort med den)
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-