3742
Sök

Dns Styling

225 Inlägg
25 april 2006
Trådstartare
va inne på dns stylingsbutiken och hittade en m3front som jag ville köpa den kostade 1900kr så jag ringde dit o de sa att den va utan fäste...sen hittade jag en annan m3front på samma sida den skulle dom ha 3600kr för o jag undrar har dom frontspoilers med fästen eller är alla utan fästen???m.v.h/wedde

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Fotograf
966 Inlägg
25 april 2006
Dom flästa är nog utan fäste.. På min front vare inge fäste iallafall.. D va inge fäste på min förra M3front heller.. Men det är väll inge svårt och göra fästen? eller?smile Ska du ha M3fronten på Fården?

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Maizer
25 april 2006
De flesta spoilers säljs ju utan fästen, t om rieger säljer utan fästen.

108 Inlägg
25 april 2006
Det är för att man ska använda sin egna kofångare på bilen , för att lägga över den nya framkjolen på och sedan fäste ditt den på sidorna  !

Mvh

yeeah baby
50 Inlägg
25 april 2006
tror dom flesta firmor säljer utan fäste...jag vet iallafall att varken pakfeifer eller carcept har festen på sina saker.

Fotograf
966 Inlägg
25 april 2006
Du får nog använda orginal balkarna och sätta fast dom på nya stötfångaren.. annars måste du bygga egna fästen..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

108 Inlägg
27 april 2006
MickeTuncer skrev:
Du får nog använda orginal balkarna och sätta fast dom på nya stötfångaren.. annars måste du bygga egna fästen..

bra att alla är så vakna här ...

skrev det innan /

1 741 Inlägg
27 april 2006
SKytrax skrev:
MickeTuncer skrev:

bra att alla är så vakna här ...

skrev det innan /

men man ska repetera så att det verkligen förstås tongue

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Sök