3611
Sök

förslag på styling till c70in?

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Nu när vintern börjar närma sig och de börjar bli dags att ställa av c70in tänkte jag efterlysa lite förslag på vad jag kan hitta på för roligt med den i vinter smile, har en del grejer som skall dit bland annat Evolve sidokjolar och diverse mätare i A-stolpen. Men ja börjar få idéetorka på vad jag mer kan hitta på för roligt, så därför ber ja er nu om idéer, helst inte för dyra dock, är ju fattig student smile

*Edit*
får nog göra en lista på de jag har just nu:
Klarglas runt om
Ögonlock
XC-Grill
Vinge
Evolvefront
Brytarpanel i handskfacket till diverse (Neon,Radioantenn)
Volvo C70 Streamer på framrutan

tack på förhand
mvh
reinart
Senast redigerat av ReinarT (14 september 2008)

bil intreserad anläggare
467 Inlägg
14 september 2008
klar glas lampor, ögonlock. svart tonade baklampor. nya backspeglar kanske. hajfena på taket.

//mackan

Besserwisser
263 Inlägg
14 september 2008
Kan ju börja med att plocka av evolvofronten och byta ut den mot orginal eller en R-front. wink

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
weser skrev:
klar glas lampor, ögonlock. svart tonade baklampor. nya backspeglar kanske. hajfena på taket.

//mackan

Klarglas runt om och ögonlock har ja redan, glömde nämna de, en hajfena däremot kanske skulle sitta fint smile

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Siqqe skrev:
Kan ju börja med att plocka av evolvofronten och byta ut den mot orginal eller en R-front. wink

Har redan färdiglackade evolvekjolar ligger så de är nog inget alternativ tyvärr smile

@ GARAGET.ORG
229 Inlägg
14 september 2008
Bort med vingen,klarglas fram..sen är de ju snyggare med original C70 front..evolve paketet e alls inte snyggt hmm

1 217 Inlägg
14 september 2008
Bygg om den till en Saab

Meister
6 763 Inlägg
14 september 2008
Cappucino skrev:
Bort med vingen,klarglas fram..sen är de ju snyggare med original C70 front..evolve paketet e alls inte snyggt hmm

De är ju asballt. De börjar kanske att bli lite vanligt men de är ju snyggt

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
Då kan du ju sätta dit en evolve-bak åxo. Ser bara konstigt ut annars

ska försöka få till något eget bak om jag klarar av de kanske, dom bakre evolvedelarna passar urkasst på c70in har dom liggande men dom stämmer inte i vinkel alls hmm

Svetsrobotprogrammerare
364 Inlägg
14 september 2008
Trådstartare
Ksj skrev:
Bygg om den till en Saab

varför bygga om en bil till moped? tongue

Fotograf
253 Inlägg
14 september 2008
Evolve + widebody? smile

Fotar din bil i Göteborg. skicka pm!