3349
Sök

Orkar inte höra bältespåminnaren.....

16 197 Inlägg
17 september 2008
så skönt att man har gamla bilar så man inte behöver bry sig..smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Foto/Bilnörd
1 541 Inlägg
17 september 2008
Låt idioterna köra utan bälte..  Självsanering för oss människor.. bara dom starkaste (smartaste) överlever och för sinna gener vidare för en bättre värd.

Turbo-konverterad miata. Busbil :) --> http://www.garaget.org/?car=247712

1 639 Inlägg
17 september 2008
Skaffa en golf fyra, de svensksålda har bortkopplad påminnare.. Men som sagt, de blir mycket sörja för rädningstjänsten vid hårdare kollission att skrapa bort men det är det ju värt...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

16 197 Inlägg
17 september 2008
myran skrev:
Låt idioterna köra utan bälte..  Självsanering för oss människor.. bara dom starkaste (smartaste) överlever och för sinna gener vidare för en bättre värd.

dom smarta håller sig på vägen å ger fan i å krockar..wink

12 086 Inlägg
17 september 2008
evilaudio skrev:
myran skrev:

Ägd!

Lika skrämmande som vissa tycker de är att jag och andra åker utan bälte, lika skrämmande tycker jag de är att se människor så totalt idiotförklarar och önskar andra människor döden, människor de aldrig träffat, som inte mördar och våldtag. Dom åker utan bälte, med en lr annan anledning.

Det är skrämmande!
Vem är du att dömma mig?

16 197 Inlägg
17 september 2008
JapMax skrev:
evilaudio skrev:
myran skrev:

Ägd!

Lika skrämmande som vissa tycker de är att jag och andra åker utan bälte, lika skrämmande tycker jag de är att se människor så totalt idiotförklarar och önskar andra människor döden, människor de aldrig träffat, som inte mördar och våldtag. Dom åker utan bälte, med en lr annan anledning.

Det är skrämmande!
Vem är du att dömma mig?

det finns ett  jätte bra "ordspråk"  :sköt dig själv å skit i andra.

folk ska SKITA i om ja åker med elle utan bälte..smile
Senast redigerat av evilaudio (17 september 2008)

Herr
285 Inlägg
17 september 2008
OceanDave skrev:
Hej,

Har en XC70 06:a och kör ofta kortare sträckor med bilen utan mycket trafik.
Nu är jag så jävla trött på att höra den förbannade bältespåminnaren när jag
kör utan bälte.mad
Hur gör jag får att koppla bort ljudet, går det?
Nån som vet om man kan köpa typ nån adapter/plastattrap som man sätter
i bälteshållaren?
Tacksam för alla tips jag kan få...

Hälsningar OceanDave

1. Ta på bältet så slipper du påminnaren.
2. Be volvoverkstaden koppla ur, alt. ändra till ett par sekunders "ping" istället.

182 Inlägg
17 september 2008
myran skrev:

Ja visst, för världen har ju blivit såå mycket bättre sen säkerhetsbältet kom, eller hur..
För att få en bättre värld borde alla köra utan bälte!hmm

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
18 september 2008
myran skrev:

Word!

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

2 283 Inlägg
18 september 2008
Det tråkiga är att folk inte tänker på folket runtomkring en som man känner och som kommer ta skada av att man skadas... Egoistiskt men men det är väl upp till var och en.

R.I.P. Michael Jackson!

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
18 september 2008
skönt me bälte:) anväder det alltid:)finns där för en orsak..sen va andra gör de skiter ja i..men den dan dom krockar ,,då önskar dom nog att dom använt de tongue

bor i
529 Inlägg
18 september 2008
haha klockren tråd  smile att det kunde bli sån diskution hahah xD

http://davidstad.myminicity.com/
http://davidstad.myminicity.com/ind
Det är inte polisen jag är rädd för. Det är moderatorerna...

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
18 september 2008
Pikey skrev:
Det tråkiga är att folk inte tänker på folket runtomkring en som man känner och som kommer ta skada av att man skadas... Egoistiskt men men det är väl upp till var och en.

Word!!

Så kan det gå!
[video]http://www.garaget.org/video/w9khut75ed16[/video]

[video]http://www.garaget.org/video/jldi7fw5cr0s[/video]
Senast redigerat av MadeByMe (18 september 2008)

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

SQ
1 343 Inlägg
18 september 2008
den första ser inte för mysig ut.. aj

Ljudnörd!

Najs
18 september 2008
tönt! jävla larv å inte använda bällte hur kort man än kör. du kommer alldrig förlåta dej själv om du skadar dej de går fortare än du anar.. // en som vet och sitter me lastbil som yrke

Musikproducent
79 Inlägg
18 september 2008
Inget tips, utan ett råd: använd alltid bältet oavsett hur sakta du rullar eller hur kort sträcka du ska köra.
Bältet har räddat mitt liv så jag kör aldrig utan att spänna fast mig hårt smile

"Bad sound kills good music"

148 Inlägg
18 september 2008
Bältet ska användas för att skydda dig och dina ev medpassagerare. Visst, det kan vara jävligt om bilen skulle börja brinna efter en olycka å ni sitter fastspänd. Men det händer väl inte alltid att bilen börjar brinna efter en krock? Men nu vet jag inte hur det fungerar i längden om när ni kommer få frågor från polisen om varför ni ej använde bältet vid tillfället? Låter väl bättre om ni hade haft det på er eller? Även medpassagerare bak ska oxå ha bältet! Frontalkrockar ni med passagerare utan bälte bak då vete fan vad som verkligen händer??! Klarar ett ryggstöd verkligen att ta emot en människokropp på runt 80 kg som flyger fram när ni frontar i 100 km/h?? Vad händer med de framförvarande då? Jag anser att bältet ska användas! Om inte så köp en bil utan bältes varnare! Förstör inte det bästa (anser jag) i en bil genom att klippa kablar å dylikt. De som tillverkar bilarna vill ju bara ert bästa...men nu är man väl dum ihuvudet för man tkr såhär..
Senast redigerat av D. Runbom (18 september 2008)

1 515 Inlägg
18 september 2008
orka bry sig, låt killen krocka och dö tongue

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

Sök