3247
Sök

ingen belysning till instrumetpanelen efter inkoppling av volt mätare

148 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
hej

jag har en volvo 940 gl. jag kopplade in en volt mätare och när jag var klar så hade jag ingen belysning till fläktvrdet sitter 3 vred och ingen belysning till instrumentpanelen har kollat säkringar och har kopplat ur volt mätaren men ingen belysning. e det någon som vet var det kan vara eller några ideer

107...du blev just om körd av en miljöbil.

150 Inlägg
18 september 2008
kan vara den där saken som brunnit som man ställer hur starkt det ska lysa den pajade på min iallafall så jag inte fick nån belysning. kolla med en elmätare.

Var dig själv. Alla andra är redan upptagna!

148 Inlägg
18 september 2008
Trådstartare
BMW-E30 skrev:
kan vara den där saken som brunnit som man ställer hur starkt det ska lysa den pajade på min iallafall så jag inte fick nån belysning. kolla med en elmätare.

belysningen i voltmätaren kopplade jag till den man justerar ljusstyrkan  till instrumentpanelen med. hur mycket ljus man ska ha

150 Inlägg
19 september 2008
lavan skrev:
BMW-E30 skrev:

belysningen i voltmätaren kopplade jag till den man justerar ljusstyrkan  till instrumentpanelen med. hur mycket ljus man ska ha

det var den som pajade på min när jag fixa med mina mätare på 240in sen prova jag en kompis sån så funka belysningen igen tongue

148 Inlägg
19 september 2008
Trådstartare
BMW-E30 skrev:
lavan skrev:
BMW-E30 skrev:

det var den som pajade på min när jag fixa med mina mätare på 240in sen prova jag en kompis sån så funka belysningen igen tongue

ok då får man prova att byta den se om det går hihi wink
det e konstigt att det kan bara paja så där bara haha
Senast redigerat av lavan (19 september 2008)

150 Inlägg
19 september 2008
gör det smile tro på den ja.

10 287 Inlägg
19 september 2008
Dubbelpost.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök