det enda ställe jag kan komma p åjust nu är den gamla nerlagda Preem macken i T-Borg vet inte om det finns något bra i Svedala och sedan är där en nerlagd OKQ8 Mack i skurup också som har lyftar och hall mm mm!
det enda ställe jag kan komma p åjust nu är den gamla nerlagda Preem macken i T-Borg vet inte om det finns något bra i Svedala och sedan är där en nerlagd OKQ8 Mack i skurup också som har lyftar och hall mm mm!
Låter bra som fan. Är dom till salu dock? Eller t.o.m hyres? Jag vet att det finns en mack i Oxie dessutom som är nerlaggd. Den kanske kan va till salu! T.o.m Hyres!
Saab är Power. Power är makt =)
Nu med Renualten. Får jag nöja mig med en skön bil =)
När man kommer in i tborg från malmö så ligger där en preem den var tidigare bemannad, jag tror en bilfirma håller till på framsidan, man tror att hallarna på baksidan fortfarande står tomma!
Jag skulle kunna vara sugen på att dela något större, Vet att Redrum Performance i Svedala ska flytta in till Malmö igen så deras gamla lokal kommer nog att stå ledig om ingen annan har tagit den ?
Jag skulle kunna vara sugen på att dela något större, Vet att Redrum Performance i Svedala ska flytta in till Malmö igen så deras gamla lokal kommer nog att stå ledig om ingen annan har tagit den ?
Helt klart men de blir inga lyftar då för dom plockar med sig dom! Sen finns det bara plats för max 3 lyftar
Saab är Power. Power är makt =)
Nu med Renualten. Får jag nöja mig med en skön bil =)