3929
Sök

avgasystem bygge!? passat 1,8t 02

28 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
tja tänkte kolla om d e någon har som har byggt elller försökt bygga 2,5" avgas till passat...  om d e krångligt osv.... jag hade tänkt mig hela vägen från turbon.. och att ha 2 burkar o dubbla utblås...
vore tacksam för alla svar! mvh tobbe

Plattan I Mattan! DÅ GÅr D Som Attan! :d

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
22 september 2008
Det finns väl färdiga system med 2,5" rör till din bil? Har du kollat med Simons eller Ferrita?

28 Inlägg
22 september 2008
Trådstartare
jo men d e ju  att jag e intresserad av att testa bygga ett.. jag hade ett färdigt på min förra.. men d va trökigt ljud i d.. fick plocka bort en burk o sätta dit en japps för att d skulle låta något sådär

Kokar ris
923 Inlägg
22 september 2008
har kollat lite under polarns passat 1.8t, och det är ju grymt med plats där! Antagligen för fyrhjulskraffset, men när man inte har kardan eller växellåda där blir det en del utrymme för avgas smile

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

3 182 Inlägg
22 september 2008
vet inte om underdellen på din ok min bil ser någolunda lika ut, men i så fall så va det inte alls bökit o bygga, men ja byggde 3" me 1st japps, men har bara byggt halvägs enu, det va 2st 90 gradare o 1st 30 gradare o några halvmetare. tog 2 tim o bygga med endast en domkraft.

28 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
oki fan va gött att någon har testat d.. jag antar att d funkar.. o då  e d ju bara o testa. vi får hppas d går bra iaf:)

Sök