2242
Sök

Betyg

54 Inlägg
30 april 2006
Trådstartare
Hej alla....

Har två frågor.

1. går det att kolla vem som röstar på en bil?

2. vad är det för nötter som springer runt å ger ettor??

Har man fan inge bättre för sig än att ge en etta kan de fan låta bli.... blir så jävla sur.

Vist alla kanske inte gillar min bil men vad då.. ge en etta för det? bättre låta bli...

Bättre fria än att fälla.. morrr......

Mvh lars

Fort fortare fortast....

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
30 april 2006
Finns ju dom som röstar 1:a för att dom är advunsjuka lr helt enkelt inte tycker om bilen i fråga, tror inte det är många som kommit undan ettor så det är bara att låta dom hållas för visst blir inte bilen mindre snygg för att det råkar finnas några ettor i betyglistan?

Och sen går det inte o se vilka som röstat på sin bil.

- Time Attack -

Colaberoende
1 219 Inlägg
30 april 2006
Sedan finns det ju dom (trodde inte det fanns faktiskt) som öppnar en massa konton för att rösta upp en kompis bil och sänka andras.

Nu får ju dom som inte har bil på garaget rösta längre (Synd att det drabbar alla).
Har själv märkt att min och en annan bil har sjunkit samtidigt som andra har ökat på Topplistan Märkesvis.
Vore kul att få reda på vad man skulle haft för betyg om man bortser rösterna från dom som inte har bil.
Vore också kul att veta hur en idealbil ska vara enligt dom man får ettor av.
Min bil är bara medelaktig och jag har ett medelaktigt betyg så jag är nöjd ändå

/Ena

Administratör
11 911 Inlägg
30 april 2006
Det här har tagits upp massor av gånger, vi behöver inte en tråd till om det.

Och ja, det går att se vem som satt vad och på vilken bil, men det är endast administratörer som kan göra det, och nej, vi ger inte ut den informationen smile

Låser härmed tråden och hänvisar till sök-funktionen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök