2924
Sök

Takskärm i saab 9-5

17 Inlägg
30 september 2008
Trådstartare
Hej hej.
Finns det någon där ute som har stoppat in en takskärm i en saab 9-5 -01.
Hur har ni gått till väga med fastsättningen och hur har ni gjort med sensorn för ACC som sitter där tillsammans med takbelysningen ????

Ska ha en buddel din för framsätet och en 9" takskärm för baksätet.

Tack på förhand

Är en 28 årig kille som bor och jobbar i Skellefteå. Mitt stora intresse och hobby är bilstereo. Tränar taekwondo 4 gånger i veckan och ska förhoppningsvis ta svart bälte i november. Jag jobbar själv åt teakwondo klubben som "alltiallo" och även som butiksansvarig där jag beställer hem varor till shopen och kiosken. Plus att jag är tränare för div. grupper.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
30 september 2008
Va ??

Sensorn för ACCn sitter ju i konsollen som täcker området ovanför den inre backspegeln och inte fan ska du sätta en tak-skärm där ??(!)

I konsollen till innerbelysningen bak sitter det *inte* någon ACC-sensor så slit bort skiten och skruva dit skärmen bäst du vill.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

17 Inlägg
30 september 2008
Trådstartare
Men vad är det då för liten dosa som sitter där bak med takbelysningen ??????

Är en 28 årig kille som bor och jobbar i Skellefteå. Mitt stora intresse och hobby är bilstereo. Tränar taekwondo 4 gånger i veckan och ska förhoppningsvis ta svart bälte i november. Jag jobbar själv åt teakwondo klubben som "alltiallo" och även som butiksansvarig där jag beställer hem varor till shopen och kiosken. Plus att jag är tränare för div. grupper.

Sök