2313
Sök

Angående: bilträff i Göteborg planeras!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 oktober 2008
HyperSonica skrev:
MrteN skrev:
Jag undrar varför folk ens nämner gb"r"t i den här tråden, de får la ha sin egna träff om de vill så lr. Jävla barnungar. Som om göteborg skulle typ ägas av ett arrangerande team. pathetic shit.

Har vi nån gång påstått att vi äger nått eller??..
Du borde oxå skaffa dej lite kött på benen innan du yttrar dej om sånt du inte har en ända aning om...

Hänvisar till vissa delar av mitt tidigare inlägg..

Sump Runk Rätt O Slätt!

41 Inlägg
5 oktober 2008
aw. trippelpost.
HyperSonica skrev:
Har vi nån gång påstått att vi äger nått eller??..
Du borde oxå skaffa dej lite kött på benen innan du yttrar dej om sånt du inte har en ända aning om...

Hänvisar till vissa delar av mitt tidigare inlägg..

he he... Finns de inte nog med träffar redan? tongue
GBrt kommer ju köra för fullt nästa år.. Men men smile
Alltid kul med folk som tar initiativ smile

Hur vet du vad jag vet enna? Jag brukar inte yttra mig om saker jag int vet någe om.
Slutar tjafsa på forum nu för de brukar va meningslöst. Sagt min åsikt. Keepin it.

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
ge er.. jag har inte sagt ett ond ord om GBrt på mååånader.. jag skrev GBrt- ANHÄNGARNA... dom som går på träffarna men inte är med i GBrt! Ger er nu för faaaaan

--> Avoid hangover... STAY DRUNK!! <--
http://Daintys.blogg.se
Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Zarah_Den_Grymme skrev:
Dainty skrev:
Xabin skrev:
dom här Gbert(eller vad det heter?) känner ni er hotade bara en liten intressant fråga?

inte ett dugg hotade men dom stör oss

får ja fråga varför dom stör er??

det har du inte med att göra

Maneater

Os Difuntos
1 822 Inlägg
5 oktober 2008
Skärp er nu för fan, både Dainty och Gbrt ni e ju så jävla pinsamma. Gbrt kör på eran grej folk verkar ju gilla det och det sköts uppenbarligen snyggt å prydligt. Två tummar upp för er grabbar fortsätt så även nästa år, Men ge fan i att gå in i diskutioner med Dainty å Co om dom vill ha en träff så låt dom ha det. Och Dainty kör på din ide`e och se om intresset finns men du behöver inte lipa å bitcha om att dom å dom bara mobbar dig buhuu VEM FAN BRYR SIG...

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
brillmongo skrev:
MrteN skrev:
Jag undrar varför folk ens nämner gb"r"t i den här tråden, de får la ha sin egna träff om de vill så lr. Jävla barnungar. Som om göteborg skulle typ ägas av ett arrangerande team. pathetic shit.

Barnungar? ägas? Patetiska skit(ar?)? hmm... Detta är däremot "pajkastning" förstår inte vitsen alltså. Lägg av nu va, var får du din information ifrån?
Förövrigt är det fejder mellan enskilda personer som visst inte kan sluta fred, GBrt som förening har inget med detta att göra. Så det du pysslar med "Mr"ten det är ren och skär smutskastning.

Tråkigt att det blir såhär. Men som sagt tidigare jag hoppas innerligt att ni får ihop eran träff till våren satsa på det och skit i alla negativa tråkiga kommentarer!

hur många jääävla gånger måste jag skriva att detta inte har med självaste GBrt-crewet att göra. dom är inte inlblandade bara ngr som e på deras träffar jämt å ständigt. lägg ner å försöka göra en höna av en fjäder.

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
Dainty skrev:
Xabin skrev:
dom här Gbert(eller vad det heter?) känner ni er hotade bara en liten intressant fråga?

inte ett dugg hotade men dom stör oss

Är du helt jävla slut i huvvet?? GBrt har inte stört dej på ett ända jävla sätt.. snarare DU som var påväg o förstöra hela våran forumstråd PGA ditt intrigdrama med Assviper, som i sin tur gick ut över precis allt o alla som hade Med GBrt o göra... Pga att du flippade lös o började anklaga alla i hela världen för att vara emot dej.. Och då är de inte konstigt att folk börjar tycka lite smått illa om dej!...

Så kom FAN inte o säg att GBrt har Förstört eller Försöker förstöra för dej...
Vi bryr oss inte för fem öre om vad du gör och vad du planerar... Hade du bara varigt lite trevlig mot "Oss" och inte så vansinnigt fientlig så hade vi nog kunnat ställa upp o hjälpa till...
Men det är du väll aldeles för stolt för att gå med på...'
I vilket fall som hälst... Skaffa lite Kött på benen innan du börjar anklaga folk till höger o vänster!

Blir bara så ruskigt förebannad när man bli anklagad för nått man inte har med o göra... Pga av att andra "GBrt medlemmar" beter sej som svin mot dej så behöver du ju inte dra hela Föreningen över en kant!

Finns absolut inte en ända Person som hindrar dej från att arrangera en träff... personligen tycker ajg bara det skulle va kul.. finns de ett inträsse så go for it..

// Martin

bla bla bla bla göra höna av fjäder. det med Assviper har ALLA fått om bakfoten. Jag hdrar inte alla över en kant och jag anklagar inte GBrt utan ngr av människorna som är på träffarna och jag nämer inga namn heller.

Jag försökte på alla möjliga jäääävla sätt att få stopp på allt som hände i våras/vintras men hur jag ön gjorde, även om jag slutade vara inne på gorg så fortsate det.. vidare på nattstad, msn, bdb m.m.. jag ignorerade å fick mer jäävla skit så kom inte så säg att jag förstör.

Å nej ni har inte förstört mitt liv på ngt sätt, det som inte dödar en gör en bara starkare.. eller ngt i den stilen. det enda jag stör mig på är att så fort jag gör en ny tråd (för vissa.. nämer inga namn fick min förra tråd låst) så ska det komma hit massa slödder å käfta å ställa till scener å försöka få allt att gå i kras. jag ger mig inte det borde ni ha märkt vid det här laget.

Jag skiter i om ni är emot eller med för denna träffen.. men gillar ni det inte eller inte har ngt vettigt att skriva så tycker jag att ni bara kan låta bli att besöka denna tråden.. VÄNDER MIG TILL ALLA SOM BARA SNACKAR BULLSHIT NU... !!

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Zarah_Den_Grymme skrev:
folk efterlyser ju eran Singelträff för dom ville ju se hur de gick för er.!
å massa parkerings bilträffar finns de gott om så ska ni få folk får ni ta å skaffa större saker

"Lycka till"

eller hur "punkt punkt punkt"

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
jakob_enkvist skrev:
Intressant tråd.. Vad är det som är så utmärkande för er träff, som gör att det inte är samma folk som på de andra träffarna?

inte mkt mer än att det från början var en singelbilträff... en träff för singlar med bilintresse å raggintresse typ... inte för att ngn av skaparna är singlar men det va en kul grej... nu e det bara... våran träff å vem fan som vill får komma

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
jocke_k_89 skrev:
mendet är lite tråkigt väder för bil träff... men jag kommer endå tongue

vi skiter fullständigt i vad det är för väder, bilar som kommer, hur många som kommer, människor som kommer m.m m.m vi e bara två rejält översociala människor som vill träffa folk, ha dt trevligt å skapa kontakter typ. Fattar inte vad allt negativt kommer ifrån.. eller snarare varför vissa har så svårt att släppa gammalt å gå vidare med nytt.

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
MrteN skrev:

Jag tänkte svara på det där.. men ångrade mig då jag inser att jag bara kommer starta mer pajkastning... Just för sekunden tror jag att jag nog ska hålla mina rätt så stora åsikter för mig själv tongue

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
baca skrev:
Skärp er nu för fan, både Dainty och Gbrt ni e ju så jävla pinsamma. Gbrt kör på eran grej folk verkar ju gilla det och det sköts uppenbarligen snyggt å prydligt. Två tummar upp för er grabbar fortsätt så även nästa år, Men ge fan i att gå in i diskutioner med Dainty å Co om dom vill ha en träff så låt dom ha det. Och Dainty kör på din ide`e och se om intresset finns men du behöver inte lipa å bitcha om att dom å dom bara mobbar dig buhuu VEM FAN BRYR SIG...

Jag lipar å bicthar då fan inte... däremot så står jag inte tyst och tar emot all smutskastning med ett leende.
Tycker bara att människor borde lära sig att släppa taget om saker å gå vidare (ist för att komma hit å fortsätta pajkastningen efter ca 3 månaders uppehåll)

Maneater

QueenBitch
536 Inlägg
5 oktober 2008
Trådstartare
Nu tycker jag att vi lägger ner all smutskastning å "pajkastning" i denna tråden. ser ingem mening med det. släpp allt gammalt å gå vidare ist. Dom som vill får komma på träffen och dom som inte vill behöver inte vi skiter i vilket. Om GBrt-crew har tagit illa upp så ber jag om ursäkt å påpekar åter igen att det inte är NI utan ngr som e på era träffar som e dom störande objekten.
Som sagt, släpp allt gammalt från i våras/sommras nu. det är höst å snart et nytt år. Ngt bra ska vi väl ändå kunna skapa!?

Planeringen för träffen är i full gång å vi hoppas på att köra igång med en s.k "provträff" när solens första strålar börjar värma oss... Visst vi e tidigt ute men vi e oxå rätt lata med att ta tag i planeringen smile

Jag vill inte höra ngt mer skit snack nu och jag ska själv inte skriva ngt dumt (som jag är väl medveten om att jag har gjort och som sagt så ber jag om ursäkt för det jag har skrivit)

SMIIILE!!!

// Dainty

Maneater

Administratör
11 899 Inlägg
5 oktober 2008
OK, det är off topic nog här.

Dainty. Planera träffen med din kompis, och skapa en inför-tråd inom rimlig tid (1 månad ungefär) innan det är dags för träffen. I tråden lägger du info om plats, tid, aktiviteter osv. Den här tråden leder ingenstans.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök