Har en underbar dotter på snart tre år. Hon gillar allt med motorer, kan va mitt brinnande motorintresse som smittat av sig kanske, hoppas de håller i sig även när hon blir äldre, men man vet ju aldrig, vi får väll se, ha de alla föräldrar o ta hand o va rädda om era barn.
4 ungar här..dotter på 16 år som är för j..... tror de 3 pojkarna (12,11,9år) inte blir som hon i den åldern för de har iallafall motoren i sina intressen ;-) går ej att få dottern att förstå att vi som bestämmer hemma..
Jag tycker de räcker med att låna brorsans dotter en stund nån gång ibland så e jag botad för 1 par månader framåt ang barnsug.. Sist gång så hällde hon vatten på mig, Bet mig i sidfläsket och kastade 1 av mina drag överbord när vi var å fiskade...
Jag har en dotter på 1,5år. Blir inte lika mycket tid åt att vara i garaget men man tar dom tjanser som erbjuds. Barn tar mycket tid så är det ju, men har inga direkta problem gällande tjejen att få vara i garaget.
Dottern tycker att det är jättekul att åka bil, även långturer. Blir lite gnälligt när vi står still för då händer ju inget haha:) När hon går runt på parkeringen så vet hon precis vilken bil som är våran.
min sambo och jag har en dotter på 10 månader...jag låter sambon hållas så mycket han vill med sitt intresse och jag får oxå hålla på mycket med min bil då*ler*så jag tycker att det gäller att ge och ta i ett förhållande med barn...dottern är med ute i vårat garaget*ler*och hon älskar oxå att åka bil....sover så gott då så