it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Personliga favoriten är Karjala. Finsk öl som tyvärr inte finns i sverige. Man får passa på att köpa med sig när man är i Finland eller Kör en ölrunda till Tyskland för där finns den.
Personliga favoriten är Karjala. Finsk öl som tyvärr inte finns i sverige. Man får passa på att köpa med sig när man är i Finland eller Kör en ölrunda till Tyskland för där finns den.
Jo, det är öl. Lika mycket som "karjala" är det.
Nej för Karjala är gjort på malt, humle, jäst och vatten.
Labatt Blue - Var det enda jag drack under min resa i USA Synd att man inte kan få tag på labatt i Sverige eller är det bara jag som inte letat tillräckligt?
Senast redigerat av PlatinumRacing (16 oktober 2008)
Jo, det är öl. Lika mycket som "karjala" är det.
Nej för Karjala är gjort på malt, humle, jäst och vatten.
Tycker personligen Bedarö Bitter är mkt god.svensk öl som tyvärr är väldigt dyr:P (27:90 för 50cl på systemet) sen de bästa fest beeren är ju den tjeckiske budweisern,stella artois sen ävcen Fosters:D