Jag undrar om någon vet en affär runt skåne/eller GBG..eller om ni sitter och ruvar på en hemsida som säljer formsydda överdragsklädslar till bilmodeller! alltså ska passa direkt på orginalstolar inget universal!!
söker både till Mercedes 230ce coupé -91 (w124 karossen) och en Bmw 530i -88 (e34) karossen.
fler förslag godtages..! då jag räcka köra omkull en coca burk som spruta över hela inredningen (även taket) i bimmern.. fast det i taket gick bort.. ;
Borås Bilklädsel tror jag ska finnas kvar.. Ska vara rätt så lätt att hitta dit från Gbg också. Dom Formsyr efter mall och beställning. Har dom flesta mallarna hemma.
Borås Bilklädsel tror jag ska finnas kvar.. Ska vara rätt så lätt att hitta dit från Gbg också. Dom Formsyr efter mall och beställning. Har dom flesta mallarna hemma.
/Ena
Tack ena ska kolla upp det.. bor i skåne, jobbar bara i gbg så det är inte så långt hemifrån..! tack åter igen.
Kan någon nån affär som gör formsydda överdragklädslar eller som säljer? som ligger i GBG hade vart skitshysst.. gärna snabbt svar för ska köra dit imorgon igen och har ingen dator där!