Jag funderar på att trimma bilen lite, har som ni kanske ser en Saab 9-6 Aero 2002. Är mest fundersam över vilken firma jag ska ta, Nordic, BSR, Maptun, TM Racing, Speedparts eller Turbo Center??
Är det något som kan hjälpa mig? Kanske vet skillnaden mellan dom kända firmor? Vilken programvara är den roligaste? Jag menar, det finns garanterat många här på garaget som har deras programvara på sina boxar
Varför inte jämföra själv? mycket kan du ju kolla på deras hemsidor. Du har ju skrivit bara de stora tuningföretagen så då kan du ju ta iprincip den som ligger närmast där du bor.
Varför inte jämföra själv? mycket kan du ju kolla på deras hemsidor. Du har ju skrivit bara de stora tuningföretagen så då kan du ju ta iprincip den som ligger närmast där du bor.
Jämföra själv? Jag menar inte hur många hk/nm respektive firma/steg ger, utan jag siftade mer om någon har en erfarenhet av dom nämnda firmor och kan kanske rekommendera någon! Men tack för ditt svar
Skall man försöka svara på den? Ok, provobjekt 9-5Aerokombi -00.
Programvara 1: Nordic steg 3, gasade man var det lite roligt. Programvara 2: Maptun steg 3, gasade man var det lite roligt.
Anledningen till att den byttes var att det stundtals blev laddtrycksöverslängar med program 1 vilket inte var roligt = Maptunprogrammet var något roligare.
Jag tror att det blir antingen Nordic eller Maptun. Eftersom jag redan har JT 3" avgassystem efter kat och ett sportluftfilter så får det bli steg2, frågan är vilken mjukvara är roligast bland dom två?
Jag tror att det blir antingen Nordic eller Maptun. Eftersom jag redan har JT 3" avgassystem efter kat och ett sportluftfilter så får det bli steg2, frågan är vilken mjukvara är roligast bland dom två?