3810
Sök

trimning av b230e

mariestad
59 Inlägg
13 november 2007
Trådstartare
#1
tjatja har en kompis som har en b230e,
vilken kam ska man ha till planad,portad topp + extraktor för att den ska gå bäst ?

raggarsvin!

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
13 november 2007
#2
k-kammen tycker jag

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

41 Inlägg
13 november 2007
#3
Slipa om orginal kamen till en 280 grades kam. Vass men funkar även på lägre varv. Mvh Robin

26 Inlägg
14 november 2007
#5
Jag har en Volvo 740 GLE 87:a med en V-kam i och den går jävligt bra..

905 Inlägg
14 november 2007
#6
vx3 har jag provat och ska inte klaga.

Sheik Yerbouti
1 899 Inlägg
14 november 2007
#7
Kolla med KG. Annars är ju K och VX3 alltid bra.

"Vi er dem de andre ikke må lege med".
m5portal.com
m3portal.com

905 Inlägg
14 november 2007
#8

The one and only
1 091 Inlägg
14 november 2007
#9
AMSJoel skrev:
Jag har en Volvo 740 GLE 87:a med en V-kam i och den går jävligt bra..

V kam sitter det väll i alla 740 GLE till och med 88? roll

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

2 Inlägg
1 oktober 2008
#10
hur mkt effekt kan man få ut ur en B230e utan att använda turbo ?smile

2 Inlägg
20 oktober 2008
#12
spelar ingen roll wink bara jag får ut mer smile hehe

huh?
10 427 Inlägg
20 oktober 2008
#13
Ett tips är väl kanske att kontakta någon som kör Volvo Original Cup (VOC).
Många som kör med trimmade B23E / B230E.

Officiella hemsidan:
http://www.volvooriginal.com/



Sök