Är ni tillfredsställda med eran GPS? Vad har ni för något och hur ofta använder ni den?
Tänkte själv köpa en TomTom 730T eller en 930T i mellandagarna inför kommande bilsemester. Just TomTom's GPSer är ju mer än bara en navigationshjälp från punkt A till punkt B.
Jag har TomTom 7.450 med europakartor installerat i min mobil HTC Diamond Touch. Fungerar utmärkt Haft stor nytta av IP-intressepunkter som fanns i TomTom. (Hitta bensinmack, pizzeria, parkering, sjukhus osv..) Betydligt bättre än min gamla GPS "Navman 330". (som knappt kunde nåt alls)
Är väldigt nöjd med den, Har inte hafft några problem med den alls. Förutom självförvållat..
Den har många fina Options utöver att bara hitta vägen, Tex media spelare med FM sändare och 2gig minne. m,m m,m Automatisk uppdatering om det är vägarbeten någonstanns, Och Full Europ Map.
Jag kör med programvaran Nav4all i min HTC och tycker den fungerar klockrent! Har kört det i mina tre senaste telefoner och den har alltid fungerat som tänkt. Helt gratis och uppdateras kontinuerligt och har en jäkla massa funktioner och inställningar. Rekommenderas starkt.