MrCalle skrev:
BMTech skrev:
Japp jag är medveten om detta då det skrivits flertalet gånger av er säljare och jag kan inte säga att det inte är så eftersom jag inte vet.
Men det jag vet skrev jag i mitt inlägg ovan.
Det jag ville få fram var att skillnaden är inte enorm på stegen.
Uppbyggnaden är fortfarande samma oavsett komponentkvalite´.
Därför är inte soundmagus steget 8ggr sämre som någon skrev i en tråd innan.
Jag är inte säljare av något av dom men tycker det är dumt när folk tar gissningar direkt ur luften utan att ha någon som helst upplysning om vad dom säger.
Ett sla-1500 är just ett billigt budgetsteg och man ska inte förvänta sig underverk där häller.
Även om det har stjärnstatus på just detta forumet så är det just inget annat än ett billigt budget alternatid.
Om än ett bra sådant i förhållande till mycke annan skit som säljs idag.
Men soundmagus steget är ännu billigare.
Halva priset och med dom små skillnaderna som det är på just dessa steg så är soundmagus mer prisvärt om man är ute efter just ett billigt steg med lite ork i och inte bryr sig så mycke mer än att det verkligen orkar driva på.
Du tror inte "Vi säljare" som du uttrycker det vill att folk ska ha rätt fakta?
Det är ju en ganska enkle sak att kolla upp det eller hur!
Jag tror ingen "säljare" skulle sitta på ett forum och föra osanning, det skulle ju vara riktigt dumt.
En "säljare" lever med säkerhet på det dom säljer och då skulle de slå undan bena på sig själva.
Men som du säger så vet inte du men det finns flertalet som har kollat up fakta och styrker "säljarenas" ord.
Du kan ju enkelt maila Soundmagus själv, se vad du får för alternativ på konfigurationer av detta PCB.
Sen har det en riktigt stor betydelse vad det sitter för komponenter på ett kretskort!
Ja diskussionen har varit uppe förr men jag har faktiskt aldrig sett någon oberoende styrka att det skulle vara så som dom som för steget säger.
Givetvis vill du/ni sälja det förstår ju jag oxå och det är säkert inte osanning det du säger att det skulle skilja lite smått på stegen imellan.
Det jag vill framhäva är ju endast att skillnaden styrker inte dubbla priset.Jag förstår givetvis att era steg är dyrare då dom går igenom fler händer och har fler omkostnader.
Hur mycke dyrare dom är att bygga det har jag ingen aning om.
Och jag är fullt medveten om att det är surt när någon sitter och snackar skit om produkter som du är agent för MEN det är ju trots allt ett öppet forum och det är mestadels konsumenter här.
Och vad platsar inte bättre då än lite konsumentvägledning ..
Har själv försökt marknadsföra produkter på forum (däckbranchen) men forlk skriker däckonline hela tiden.
Då kändes det mest som ett slöseri av tid då firman expanderade ändå och det är bättre att lägga den tiden på dom verkliga kunderna.
Dock har du lyckats med en väldigt bra marknadsföring på detta forumet och du verkar ha grym support på dina prylar så all heder till dig där.
Så är man i den målgruppen som inte är insatt i bilstereo så bär man kanske köpa ett sinus iallafall istället för att ta det billigare som du säkert inte får någon vidare support på om man inte vet vad man sysslar med.