Hej! Har införskaffat mej en S40 -99. Är sugen på att byta till en liten fräschare grill än den tråkiga orginalgrillen. Vilken rekommenderar ni? XC-grillar är snygga men det ska vara med emblem i så fall, och då är det Volvo original som gäller eller? Vad kostar en sådan? Någon annan grill som är snygg på en silvrig S40?
jag köpte en original XC grill med volvo emblemt till min. i mina ögon den finaste grillen till volvo bilarna. kostar 1290kr på volvo och den är inte billigare någon annanstans. men detta är ju original. men "de kostar att få den godaste biten"
jag har en XC-grill på min s40 från realcar som jag monterade org emblemet på.. billigt och bra
Okej, så det är bara att limma på orginalemblemet på en XC-grill kopia då?
precis.. bröt bara av stiften som den satt fast med och slipade av gjutkluttarna som stack ut lite på emblemet och sen limmade fast den med sikaflex.. sitter som satan
jag har en XC-grill på min s40 från realcar som jag monterade org emblemet på.. billigt och bra
Okej, så det är bara att limma på orginalemblemet på en XC-grill kopia då?
precis.. bröt bara av stiften som den satt fast med och slipade av gjutkluttarna som stack ut lite på emblemet och sen limmade fast den med sikaflex.. sitter som satan
Garanterar ( sikaflex ) SITTER SOM SATAN!! haha fan det bästa dom kommit på =P