3324
Sök

Tips på jobb i GBG

265 Inlägg
24 oktober 2008
Trådstartare
Hej
Skulle vilja ha lite tips på deltidsjobb i Göteborg.
Jag är 17 år, men jag går inte i skolan alla dagar i veckan, så om ni vet något bra jobb så kan ni väl tipsa.

//Tomas

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...

FreddeK
24 oktober 2008
tror det blir svårt att hitta jobb då du inte är myndig ännu.

219 Inlägg
24 oktober 2008
kan tänka mig att jobb i gbg området är kört för dom flesta me tanke på varslet på volvo

265 Inlägg
24 oktober 2008
Trådstartare
Freddeponken skrev:
tror det blir svårt att hitta jobb då du inte är myndig ännu.

Ja tror oxå det för jag har letat men annars får man väl vänta tills man får körkort för då kan man ju leta i större utsträckning.

Alla bilar rostar men Opel har Rekord...

219 Inlägg
24 oktober 2008
Jag började dock jobba som 17åring men då var det tack vare min far och mina bröder jobbar på ett stort företag så att jag fick jobb där annars hade det inte funkat tror jag..

62 Inlägg
31 oktober 2008
varenda restaurang i stan söker folk är du bara lite frammåt och visar att du e en bra person att ha att göra med, och vill lära dig så e det bara att hoppa in i disken eller till och med inom servering och kök under tex julborden och jobba sig uppåt om man nu vill. och kom ihåg att det inte bara e aveny restaurangerna som finns och sök på hotell

VW-nörd?
4 332 Inlägg
31 oktober 2008
www.ams.se
www.manpower.se
www.poolia.se
www.academicwork.se
www.monster.se
www.elanit.se

Sök där? De har ju alla sorts jobb...deltid ja...

Förresten. Bara för att Volvo varslar folk så betyder de inte att de folket där kommer å tar alla IT jobb, eller restaurangjobb osv tongue Det finns jobb
Senast redigerat av Mortalis (31 oktober 2008)

Sök