3715
Sök

Söker lackerare i Enköping/Uppsala området!

280 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
Söker lackerare i Enköping/Uppsala området!

Är inflyttad så känner inte till så mycket folk så nu skulle jag behöva hjälp att hitta nån bra och billig lackerare...

Tacksam för svar.

227 Inlägg
7 april 2008
hur mkt är det du ska lacka?

VVS:are Våga Vägra Saab ;)

280 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
AudiS2 skrev:
hur mkt är det du ska lacka?

Hmm... Lite allt möjligt:D

Men i första hand har jag tänkt mig taklisterna, ögonlock kanske.. Sen i andra hand lacka om fronten och huven plus lite grejjer under huven.

227 Inlägg
7 april 2008
är det inge större än så så har jag 2 st som jag vet är duktiga i uppsala

Rörpulare
1 453 Inlägg
7 april 2008
Ja då e vi 2 st smile behöver nämligen en ja me... hellack i samma färg... har runt 10papp nån som vet??

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

280 Inlägg
7 april 2008
Trådstartare
AudiS2 skrev:
är det inge större än så så har jag 2 st som jag vet är duktiga i uppsala

Okey, det låter bra!

Hur får man tag i dom då? medlemmer här? eller har dom någon firma?
Senast redigerat av nizze15 (7 april 2008)

227 Inlägg
7 april 2008
ska kolla om dom har nå nummer till firman, är int emedlemmar här tyvär annars hade de vart lite lättare

1 863 Inlägg
7 april 2008
Kolla med Aros Billackering, fråga efter Charlie.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

244 Inlägg
7 april 2008
666_Beast skrev:
Kolla med Aros Billackering, fråga efter Charlie.

dom gör ju toppen jobb wink

280 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
Okey, Får höra med dom..

Ingen som vet nån lackerare i Enköping? blir lite närmare än till Uppsala.

280 Inlägg
8 april 2008
Trådstartare
Ingen som vet nån i Enköping??

76 Inlägg
9 april 2008
Det finns lackerare bakom tågstationen i enköping, finns bilmeck där också, har dock ingen erfarenhet hur duktiga dom är.   kolla med nostromo här på garaget, han är meck där och han har nog lite koll för jag har för mig att det är hans farsa som äger det. annars är det väll bara att åka dit och prata med dom.

280 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
VoS skrev:
Det finns lackerare bakom tågstationen i enköping, finns bilmeck där också, har dock ingen erfarenhet hur duktiga dom är.   kolla med nostromo här på garaget, han är meck där och han har nog lite koll för jag har för mig att det är hans farsa som äger det. annars är det väll bara att åka dit och prata med dom.

Ok ok... Får väl åka dit och kolla med dom..

1 200 Inlägg
9 april 2008
nizze15 skrev:
VoS skrev:

Autoplåt & lack har jag för mig att företaget heter. Vad jag hört gör de finfina jobb och priserna ska vara förhandlingsbara.

280 Inlägg
9 april 2008
Trådstartare
Minister skrev:
nizze15 skrev:
VoS skrev:

Autoplåt & lack har jag för mig att företaget heter. Vad jag hört gör de finfina jobb och priserna ska vara förhandlingsbara.

Okey, Ska kolla upp med dom så fort jag kommer hem från mitt vinterjobb här uppe i Vemdalsfjällen!

Tackar för tipsen.

274 Inlägg
9 april 2008
scary paint  skall kolal upp mail adressen till dig

YOU NAME IT-WE PAINT IT
8 Inlägg
3 november 2008
oj det var en gammal tråd- lite sent ute kanske.
men till er andra så finns jag här också  wink

hemsida:  www.scarypaint.se
mail: stefan@scarypaint.se
tel:0736577981

you name it -we paint it
0736577981

Sök