Har en Turbo X öppendump. Och jag har lite fundereringar hur man sätter dit den på en S60 är det en svår process eller går det snabbt. om någon hade en guide eller liknande eller bilder på hur man gör?
finns att köpa på nätet... Köpte en hybrid på nätet... dumpar typ inte ett skit men det kan bero på att jag har gjort fel lr att det inte blir mer... Köpte den på www.tillbilen.se... är blå och kostade under 900kr... är väl inte det bästa köpet men den håller så länge den håller...
Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Men någon Som vet hur man SÄtter den på en Volvo S60 ? Och kan någon ge ett bra tips på vilket Dump och öppetluftfilter som är bra för en S60 ? Och var man kan köpa det i stockholm eller via internet ?
Grejen är att jag fortfarnde inte fått svar på min fråga eller så förstår jag bara inte vad ni menar. Grejen är vill köpa något bra märke till som håller och inte förstör nånting och ett bra luftfilter om jag nu ska köpa en återcirkulerande.
jag har en s60 2.4t 01, köp bmc luftfilter, se till att den får kalluft, köp en återcirkulerande dumpventil och här kommer det bästa, montera den som öppen dumpventil, det låter exakt lika mkt som en "öppen", tratten som finns på öppendumpventil är bara liten show grej, och om motorn går ojämn så kan du bara montera om den så den funkar som återcirkulerande, köp dumplock också till orginal dumpen.
jag antar att du endast är ute efter ljudet, vilket jag också var, om jaag tappar 5hk så skiter jag i, handlar inte om vad det är för bil, handlar om vem som kör den