3337
Sök

Vilka spridare på corrado?

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
16 september 2008
Trådstartare
ja altså vet någon vilka spridare jag bör ha på min corrado med turbo samt vart dom finns?
Mvh sjovold smile
Senast redigerat av sjovold (16 september 2008)

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
16 september 2008
Trådstartare
Jag kom även på att jag ska a en ny felrail nån som vet vart man kan fåtag i en sån?big_smile

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
Ja som sagt ja skulle ju ha haft tag i större spridare till corren, Såg att http:/www.radiopower.com hade några intressanta som låg på 444cc å 15.9 ohm, Ska de va hög eller låg ohm i en G60?

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Vw trimmare
2 995 Inlägg
6 november 2008
sjovold skrev:
Ja som sagt ja skulle ju ha haft tag i större spridare till corren, Såg att http:/www.radiopower.com hade några intressanta som låg på 444cc å 15.9 ohm, Ska de va hög eller låg ohm i en G60?

minns inte om det är lågohmiga (Vr-6 kör låg) den frågan ska du nog ställa på corrado klubben....

innan vi börjar prata spridar storlek kan du ju säga vilken effekt du satsar på och vilket bränsle du ska använda annars finns det noll riktvärden...

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
6 november 2008
Trådstartare
ja har ju just konverterat om den till turbo å då började ja att köra vanlig 98. Joo ja siktar på mellan 240-260 hp. Laddar 1,5 bar nu om de har någon betydelse. Ja har frågat på corrado klubben men de e ju alldrig något svar tycker ja:/

----->Strippen S2<-----

VCRACING

Vw trimmare
2 995 Inlägg
7 november 2008
sjovold skrev:
mellan 240-260 hp.

440cc gärna mer så du inte ligger  DC 90%+

angående ohm åk till vag och fråga om du inte hittar svaret på nätet...

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
7 november 2008
Det allra enklaste vore väl att mäta på dina gamla spridare? smile

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

178 Inlägg
8 november 2008
Gå in på Bahnbrenner.com en amerikansk sida med mkt VAG trim/delar. Väldigt bra att ha och göra med också,beställt mkt själv där ifrån. Lycka till!

Tack till mina samarbetspartners & sponsors! Vredestein - Nuke Performance - Maxxtuning.se -ACL Performance - Ross performance - Hova.com - Turbosmart - Spacer.se - Simons.se - Grenrör.se - Billackering.eu - Simoni Racing - Monster Energy - Varrstöen - Eurolia

Wolfman Cruisers
1 258 Inlägg
8 november 2008
Trådstartare
okey men de va en som skrev att man måste skicka en bild på körkort å visa lr va de va stämmer de?

----->Strippen S2<-----

VCRACING

367 Inlägg
8 november 2008
faan vad skumt att man måste visa körkort hmmf???? vet en mkt bra tysk sida ang trimm å vag delar till rimliga priser ska kolla upp under dagen vad d var för sida så du kan kolla tongue //Ida

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Sök