4561
Sök

Garageplats i GBG alt. Gå ihop och hyra

Gatebil Crew Sweden
125 Inlägg
3 januari 2008
jag skulle kunna få fram ett garage kanske de har vart på tal och just nu står de tomt men dok har ja inte sp mycke info om de om hur många platser de finns m,m dok vet ja att de ligger i lerum och priset va runt 6000

33 Inlägg
3 januari 2008
Ok..men kan du försöka få fram lite mer info...låter väldigt bra. Mvh johan

Jj-u

helt galen
388 Inlägg
12 januari 2008
Finns ett stort garage på Garverivägen i Floda, minns inte exakt nummer men gamla garveriet (lokalen) bör stå tom nu. En bekant hade det innan, då kostade det ca 6000 kr i månaden, plats för ca 7 - 10 bilar. allt beroende på hur mkt plats man vill ha/behöver per person. Vi hade iaf minst 6 bilar ståendes där varav det var mekyta runt tre-fyra av dem och då hade vi utan problem in ytterligatre tre att meka med...
Kan vara värt att kolla upp om man 'är intresserad... Annars är det mest stora lokaler lediga på ringön om jag minns rätt...

Varför åka fort när man kan åka brett?

Evolution Garage
394 Inlägg
22 januari 2008
JJ-U skrev:
tjenare angånde garageplatsen...finns det någon/några platser kvar? väldigt intresserad..
mob nr 0739155095 mvh johan

Tjena!
Jag minns inte exakt om vi har plats ledigt, eller om det är fullt. Men däremot har vi lite småplaner på en större lokal....

Men regga dig på http://forum.carperformanceclub.se/ och fråga där smile

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 januari 2008
Volvotjej84 skrev:
Finns ett stort garage på Garverivägen i Floda, minns inte exakt nummer men gamla garveriet (lokalen) bör stå tom nu. En bekant hade det innan, då kostade det ca 6000 kr i månaden, plats för ca 7 - 10 bilar. allt beroende på hur mkt plats man vill ha/behöver per person. Vi hade iaf minst 6 bilar ståendes där varav det var mekyta runt tre-fyra av dem och då hade vi utan problem in ytterligatre tre att meka med...
Kan vara värt att kolla upp om man 'är intresserad... Annars är det mest stora lokaler lediga på ringön om jag minns rätt...

Vart i Floda ligger detta område? Uddared?
Bor själv i Stenkullen så det hade varit perfekt

C H E V R O L E T <3

624 Inlägg
24 januari 2008
det finns ett ställe i sisjön ni kan få hyra av mig tillfälligt
ca 400kvm öppen yta med stor port o oljeavskiljare
hyran e på 16000+moms ink värme o sophämtning

43 Inlägg
9 juni 2008
Jag är i stort behov av garage nu! Om nån vet nåt kan ni väl skicka iväg ett pm! //Angelica

Tjejer kan också! ;)

Herr
4 Inlägg
16 juni 2008
Hallå!

Jag hopper upp denna tråden lite.
Hur gick det med detta?
Jag är grymt intresserad av en plats jag oxå!
/MVH Andreas

Evolution Garage
478 Inlägg
17 juni 2008
http://www.evolutiongarage.se
Våran egen hemsida etc...
Garage finns, just nu är det dock fullt har tyvärr endast 9 fasta garageplatser i våran nuvarande lokal.
När vi fått ekonomi i det hela och allt sådant är OK, skall vi försöka få tag i en likvärdig lokal med lite mer yta så att vi ev kan få in fler bilar.
Som det är nu tar vi dock emot stödmedlemmar får info om det går det bra att pm'a mig eller ngn av de övriga föreningsmedlemmarna.

Mvh
johan

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

1 Inlägg
19 juli 2008
Hej jag är åxo intresserad av en plats. Är ny i stan så det är inte så lätt att hitta något.

Mvh Bengan

93 Inlägg
15 augusti 2008
Jag är också intresserad av garage (lampan). Jag skulle ju vart med i evolution garage om martin (bacca) hade svarat i telefon när det projektet gick igång. Har en Firebird 1970:a som jag vill göra mindre resturation på. Jag kommer eventuellt köpa ett garage utanför kungälv på 110 m2 men det är osäkert eftersom jag kanske flyttar in mot centrum igen.  Om det nu löser sig och det finns ett garage så är jag inte snål med att betala det som behövs och komer väl mer eller mindre vara där varje dag. Jag kan väl tillägga att jag har allt som behövs för att fylla ett garage. 3 svetsar, 1st 2-pelarlyft kompressorer you name it. Som sagt hör av sig om det finns något. Fred ut!

Sound like a V8 and your my mate

499 Inlägg
13 november 2008
Behöver en plats för en Mini cooper..skall dock inte meckas med utan vara avställd i ett halv år..Så den kan gärna stå i ett hörn för sig själv big_smile

PM:a mig...platsen gäller så snart så möjligt!

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

Sök