3058
Sök

Sälja skit bil ?

7 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
har surrat runt lite på blocket och sett massa annonser "Vi köper din bil till bästa pris!" . vill få bort min junkhög . någon som har någon erfarenhet av detta ? . känns lite för bra för att vara sant tycker man... i och med att dom köper in defekta,rostiga,obesiktigade,oskattade mm .
Om någon har gjort detta eller så , tacksam för alla svar !

961 Inlägg
12 november 2008
har oxå tänkt på de där , men aldrig hört nå om hur de går ,, vore ju mumma om man fick de man vill ha för bilen smile

Pure DieselPower

7 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Ringde faktiskt 2 , har ju inget av större värde direkt så ja tänkte mej typ 2000 eller nått liknande tongue , men ja vet inte riktigt , vill ju inte ha dit någon skojjare direkt .

StoraStyggaVargen
12 november 2008
vad har du för bil som står?

7 Inlägg
12 november 2008
Trådstartare
Ett stycke Mazda 323 1,8i ! .

961 Inlägg
12 november 2008
ne min är de inte direkt nå värde i heller .. men läre bli av med den ändå tyvärr

Pure DieselPower

Svetsare
3 150 Inlägg
12 november 2008
Min morsa sålde sin Mazda 323 till nåra "såna".   Dom kom hem till henne och hämtade den och gav pengarna kontant.

lol     det va exakt en sån som du har, som dom hämtade från morsan  xD   hennes va röd
Senast redigerat av ZonaX (12 november 2008)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

Smålänning
7 883 Inlägg
12 november 2008
Min far sålde sin merca till en sån. 82:ans 200 W123 karossen, rostig som fasen och blörök lite när man släppte gasen.

Han (dem?) skickade ett brev först, och då ringe far upp och sa allt till honom och han bara jaja du får 4 tusen! Ring bara när du ska skrota den!

Ringe igen efter 2 år till honom och då hämtade han bilen, gav 4000 kontant och körde utan att ens ha provkört bilen hela vägen ner till malmö.

Allt gick rätt till.. Bilen blev avreigistrerad för skrotning...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Hillbilly
206 Inlägg
12 november 2008
låter ju bra.

Living my life sideways!

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
13 november 2008
Sålänge man får kontanta pengar och att man postar ägarbyteslappen själv så är det väl ganska riskfritt.

Mekaniker
27 Inlägg
13 november 2008
Träffa "sådana" människor och sälj bilen någon annanstans än hemma säger jag bara. Dom kom hem till mig på natten efter och hämtade 2 st Ampro verktygsvagnar med verktyg á 15.000. Sålde bilen för 1500..

Det som KAN gå åt helvete, gör förmodligen det.

Sök