Så nu går bilen igen byt tändelar och rensning av förgasare gjorde nästan susen, var dock inget av det som gjorde att den inte gick utan det var nålventilen till bränslet som hängt sig.
Hade tänkt fixa lite med bilen i helgen så det kommer fler bilder i början av nästa vecka
De nya tänddelarna Lite nya tänddelar gjorde susen efter lite krångel
tjena nu har jag hittat in på ditt projekt. hade hoppats på att lägga upp min 142:a här med men eftersom den inte e så snygg längre så blir de ju inte så. och 745:an e ju inte mycke att lägga upp. men de e kul att läsa din.
tjena nu har jag hittat in på ditt projekt. hade hoppats på att lägga upp min 142:a här med men eftersom den inte e så snygg längre så blir de ju inte så. och 745:an e ju inte mycke att lägga upp. men de e kul att läsa din.
Tackar tackar, ja riktigt tråkigt det med din 142, nje 745 är det ju inte sådär jätte skoj att läsa om ifall du inte ska göra mycke med den.
Och tyvär så går jag i säljar tankar då 240 behöver kärlek och funderar på att lägga all enegi på den istället finns en del tankar om vad som kan göras med den.
utgångsbilen ser bra ut, fast det tyckte jag om min med innan jag rev hehe, men din ser bättre ut. Vad blir det för motor mm i denna då?.
det var tänkt att få lite race/rally stuk på den och ev trimmad B20 men lusten har tagit slut nu pga jag inte har något garage och det börjar bli lite kallt att stå ute så det står stilla men andvänder bilen dagligen + att jag går i säljar tankar, blir den inte såld och jag har den kvar till sommaren och ev fått garage så kommer det nog hända lite med den hoppas jag iallafall