2494
Sök

Bildator - Roadrunner

9 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Tjenare, håller på med att sätta in en dator i bilen och undrar om någon här kan lite om programmet Roadrunner som man brukar ha i datorer i bilen ?

Mch Pontus

Allt i allo
358 Inlägg
19 november 2008
vad är felet på xp?;P eller linux:D

De é nice !

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 november 2008
Roadrunner är ett frontend-program designat för just att användas i bilar, dvs stora knappar, tema-val, och anpassad för att kompileras med GPS-programvara och hårdvara, mediaspelare, TV, radio, o.s.v. beroende på konfigurationer.

Just att ha viktiga saker som GPS, mediaspelare och sånt tillgängligt med stora knappar är ju rätt behändigt när man kör bil... tongue

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
19 november 2008
TurbOla skrev:
Roadrunner är ett frontend-program designat för just att användas i bilar, dvs stora knappar, tema-val, och anpassad för att kompileras med GPS-programvara och hårdvara, mediaspelare, TV, radio, o.s.v. beroende på konfigurationer.

Just att ha viktiga saker som GPS, mediaspelare och sånt tillgängligt med stora knappar är ju rätt behändigt när man kör bil... tongue

finns de nått du inte vet ?

Inspiration comes standard

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 november 2008
Edvinoo skrev:
TurbOla skrev:

En jädra massa. lol

Men man lär sig lite här och där. tongue
Har själv ett bildatorbygge som vilar i väntan på extra resurser, och jag har själv tänkt använda Roadrunner, därför vet jag lite om det...
Har läst en del på mp3cars.com

Med.lem
3 759 Inlägg
19 november 2008
Edvinoo skrev:
TurbOla skrev:

The Real Internet Hero Turbola!

big_smile

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Elektriker
1 138 Inlägg
19 november 2008
jag blir inte förvånad att de e du som svarar ola.. haha:D ses på lördag;)

[http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4381741#p4381741]Projekt BMW 330 cab[/url]

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 november 2008
daajvid skrev:
jag blir inte förvånad att de e du som svarar ola.. haha:D ses på lördag;)

Jag har noll koll på någonting vettu, bara svamlar lite här och där. wink
Hahaha, det gör vi.
Har dock inte bestämt mig för om jag ska tåget eller bilen till Hbg än. tongue

9 Inlägg
19 november 2008
Trådstartare
Jag kör Win 2000

Men undrar lite enkla saker som hur man tar bort ikoner eller vad man ska säga som inte behövs, t.ex Radio, weather, web browser och sådant.
Programeras de i Visuel Basic? Och undrar om någon vet en sida med många skins, hittade bara 2 st på mp3.com :S

Reservdansk
6 271 Inlägg
19 november 2008
PontuZss skrev:
Jag kör Win 2000

Men undrar lite enkla saker som hur man tar bort ikoner eller vad man ska säga som inte behövs, t.ex Radio, weather, web browser och sådant.
Programeras de i Visuel Basic? Och undrar om någon vet en sida med många skins, hittade bara 2 st på mp3.com :S

Det kan jag dock inte hjälpa dig med, har inte använt programmet själv än, min bilpc är instoppad i garderoben... tongue

Sök