2341
Sök

Varför skriver många "TV4 ringer inte" i sin annons??

Killen med idéer.
193 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
Tjena, Satt o kollade på lite annonser på blocket precis...Å så såg jag som så många gånger innan att säljaren skriver att TV4 inte ska ta sig tid att ringa..Vad menas med detta?

Tack på förhand.
// Minitaylor

- True to the Source -

- True to the Source -

Meister
6 763 Inlägg
20 november 2008
De ringer upp dig och frågar om du vill ha din annons på text-tv och massa annat. Men de finns en ruta att kryssa i om man inte vill bli uppringd så jag förstår inte varför folk skriver så..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 november 2008
Vad jag förstått så skiter Tv4 ofta i om annonsören kryssat i någon ruta eller skrivit att de inte önskar bli uppringda i annonsen, eller ha gjort i alla fall för det blev en del ståhej runt det.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Killen med idéer.
193 Inlägg
20 november 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
De ringer upp dig och frågar om du vill ha din annons på text-tv och massa annat. Men de finns en ruta att kryssa i om man inte vill bli uppringd så jag förstår inte varför folk skriver så..

Okej!! Tack som fan..En annan fluga borta från tankarna!

- True to the Source -

DrivmedelsTekniker
1 632 Inlägg
20 november 2008
vem fan vill lägga in en annons på text tv då?

do i look like i sell DRUGS
379 Inlägg
20 november 2008
Det är väl kul o få samtal av Tv4 lite då och då=)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e

ElectroRaggare
885 Inlägg
20 november 2008
dyr är annonsjäklen åxå!  Har för mig den låg runt 3-400kr! uscha..

Chevrolet Tahoe -99 4x4 på M/T 33x13,5X20 däck
Dodge M880 -77 Blivande skogskung!

Makaronborrare
993 Inlägg
20 november 2008
Fattar inte varför folk skriver det fortfarande för Tv4 har inte haft några annonser på text tv på säkert 2år tongue

Meister
6 763 Inlägg
20 november 2008
Nazty skrev:

Det är inte kul att prata med dom. Fick prata med en kärring en gång som inte gav sig. Jag sa snällt att jag inte var intresserad för att de va dyrt. Men då berättade hon hur bra de va och så vidare och hon gav sig ta mig fan inte. Ett nej är ett nej. Och om man ska köpa något så är de första man kollar blocket

1 661 Inlägg
20 november 2008
camaro67 skrev:
Nazty skrev:

Det är inte kul att prata med dom. Fick prata med en kärring en gång som inte gav sig. Jag sa snällt att jag inte var intresserad för att de va dyrt. Men då berättade hon hur bra de va och så vidare och hon gav sig ta mig fan inte. Ett nej är ett nej. Och om man ska köpa något så är de första man kollar blocket

haha, hur svårt är det att lägga på ifall nån teleförsäljare ringer. smile

Mästare
2 947 Inlägg
20 november 2008
Hardjim skrev:
camaro67 skrev:
Nazty skrev:

Han kanska la på, men inte hon! lol hmm

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Meister
6 763 Inlägg
20 november 2008
KimVsWorld skrev:
Hardjim skrev:
camaro67 skrev:

Han kanska la på, men inte hon! lol hmm

Jag la på efter att ha tjatat med henne ett tag. Men det ska inte behövas. De ska snällt ta ett nej

185 Inlägg
20 november 2008
Har jobbat som telefonförsäljare(antar att dessa som ringer lever på hur många annonser de lyckas sälja)
i några veckor i somras och jag kan säga att cheferna inte nöjer sig med ett nej. De säger själva att den man ringer till alltid ska lägga på först och att man ska kunna ta 6-9 NEJ!
Enligt mig det värsta arbetet:)

1 002 Inlägg
20 november 2008
Vem fan letar efter bil på text tv..? är det inte 2008 nu..?

...

Blyfot
829 Inlägg
20 november 2008
jag kollade där för kul för nått år sen och hittade en riktig pärla

"bara en mor kan älska en sån son"

Audi A5 quattro driver.
2 203 Inlägg
21 november 2008
dahboy skrev:
Vem fan letar efter bil på text tv..? är det inte 2008 nu..?

Håller med fullständigt. Annonser utan bilder är inget jag bryr mig om.

Sök