3076
Sök

stolpe slog min bil!!

135 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
nu när snön kom passade jag på att leka med min lilla vinterbil som e bakhjuls driven och det var jätte roligt tills en stolpe kom i vägen:O, så nu har jag en buckla som e typ en 15-20cm bred över hela bak skärmen, så jag tänkte kolla här om det är någon som kan eller känner någon som fixar plåtskador till ett inte överdrivet pris eftersom det är min vinterbil så gör det inget om det är nån hobbymeck eller liknande.

mkt tacksam för svar mvh.

Majestas
1 319 Inlägg
25 november 2008
Okej.
Vad är det för bil ?

Är det värt att lämna bort för dyrt jobb ?

Är den körbar ?

// Marcus

Team VeboTrim

Nismo
758 Inlägg
25 november 2008
Vinterbilar spelar väl ingen roll om dom är lite knöggliga? Bara slå ut de värsta wink

135 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
_MaCCe_ skrev:
Okej.
Vad är det för bil ?

Är det värt att lämna bort för dyrt jobb ?

Är den körbar ?

// Marcus

det är en bmw 320 e30 89a. jag kör med den varje dag så man vill ju att den ska se hel ut, om det är värt d berror på hur dyrt, ska fixa lite bilder och lägga upp.

135 Inlägg
25 november 2008
Trådstartare
Grundstrom skrev:
Vinterbilar spelar väl ingen roll om dom är lite knöggliga? Bara slå ut de värsta wink

jooo d e iof sant men den va fin i plåten för övrigt och den skulle bivit ett projekt över vår och sommar, å då e d ju kul om den e hel

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
26 november 2008
slå ut det värsta så länge. om det nu ska bli ett projekt till våren så kan du ju ta det då. jag menar att det kan ju bli fler stolpar i vägen i vinter:P så kanske inte är någon mening att lägga några pengar nu? så slå ut det västa så det ser nått sådär ut, och bättra i lite färg om det lossnat någonstans=)

24 Inlägg
26 november 2008
stolpar e inge kul. körde in i en låg stolpe och mosade in tröskel lådan... men blir nya. har ju kant press på verkstan där jag jobbar:)

Nismo
758 Inlägg
26 november 2008
svensk-japs skrev:
Grundstrom skrev:

jooo d e iof sant men den va fin i plåten för övrigt och den skulle bivit ett projekt över vår och sommar, å då e d ju kul om den e hel

Ska de bli projekt är de ju ingen idé att du lagar den nu, sen kanske du smäller IGEN under vintern. Då är de väl bättre att du väntar tills du ska börja bygga på den, imo. smile

223 Inlägg
26 november 2008
bild på skadan? smile

beror helt på vart skadan är och hur man kommer åt den också.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

driver with style
800 Inlägg
26 november 2008
hade de på min Omega att en stolpe hamnade fel å tryckte in hela vänster bak.... jag satte mig ba i bagarget å sparkade nårra ggr med foten så de ploppade ut igen. resten fixade jag till med en släggare sen... finns inga synliga skador kvar nu....

Vissa falla för grupptryck, Jag föll för laddtryck!
www.hugotraffen.se

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 november 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/55838/508296_tf0l68.jpg
Råkade ut för samma sak ja.. tongue

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Körv
3 535 Inlägg
26 november 2008
Larsson_Power skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/55838/508296_tf0l68.jpg

Värsta skrytarn wink

Truckdriving Man

Saabvilde!
1 708 Inlägg
26 november 2008
decib3L skrev:
Larsson_Power skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/55838/508296_tf0l68.jpg

Värsta skrytarn wink

Larva dig inte wink

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

135 Inlägg
27 november 2008
Trådstartare
ska fixa bild imorron..

Sök