3067
Sök

STULEN TMH 289 Vit 200sx Gävle.

9 Inlägg
19 maj 2006
Trådstartare
sen har jag inte varvat den över 6000 varv en enda gång sedan renoveringen. OCH varvstoppet ligger på 8000 varv med det chippet som sitter i sad . det känns bra jobbigt. stressade skitungar bakom ratten med snuten bakom. hmm undrar om den missat växlar och övervarvat den x antal ggr. sad

50 Inlägg
19 maj 2006
Hoppas du får pengar, den lär ju vara ganska slut körd av nå höga skitungar. Men vad gjorde du på öster? Bor du där? Jag skulle aldrig våga ställa min bil där :S Inte i A-berg eller Sätra heller :s
Men hoppas dom åker dit rejält, faaan vad jag hatar dessa som inte kan skilja på mitt och ditt !!

9 Inlägg
19 maj 2006
Trådstartare
Jag bor på öster. tror inte det spelade någon roll i detta fall. bara oturen att det blev just min bil.

sen tycker jag att man ska få ha sin bil ifred så jag kommer fortsätta parkera här. jag måste få köra min bil precis vart jag vill utan att det ska bli en massa skit. bott här i 2 år och har inte råkat ut för något på våra bilar tidigare. tjejen har glömt låsa våra andra bilar. ett flertalggr utan att dem ens varit in i dem. har inte märkt av någe bråk i huvudtaget här heller.

men jag kommer iaf utrusta bilen med en del saker så dem iaf inte får med sig bilen nästa gång. om dem inte tar den på trailer. så som gömde strömbrytare till både soppa pumpen och tändningen i väntan på att jag får pengar över till riktigt larm osv.
Senast redigerat av teammalmgren (19 maj 2006)

9 Inlägg
19 maj 2006
Trådstartare
polisen har ringt idag och sa att bilen är klar för at hämtas. så jag ska åka och hämta den imorgon. han sa att se till att få ut mycket pengar. för det gick ganska vilt till.

fråga om han visste skicket på motorn och han svarade.

du bilen gick bra fort iaf kan jag lova. men vi har inte kört den något bara til stationen och det va bara några kvarter

antar att den borde gå att köra hem. ska prova iaf.

9 Inlägg
20 maj 2006
Trådstartare
Nu står bilen i garaget. ska ned imorgon och dokumentara allt som jag hittar... och fota.

men det som är för tillfället. toppen skramlar satan. dock går bilen hur piggt som helst och turbon är HEL. [img]smile/eek.gif[/img]. DOCK hade wastegate stången lossnat så dem hade inget turbo tryck sista delen då dem jagades. kan ju hoppats att den lossna tidigt.

så 2 möjkliga fel angånde skramlat från toppen antingen är lagrena på väg att gå i motorn så oljetrycket är dåligt till toppen. eller så har en eller flera tryckare låst sig då motorn övervarvats.

utvändigt hittills: dem har frontlandat med bilen så läppen är ned tryckt, sitter grästruvor i fronten. ett fästa till iccen är upp pressat. ett däck är det en bula på. trottoar kant?? låset är uppbrytet. ett lyse funkar inte att få upp.

Inne i bilen. handsfacket bort slitet ligger i bakluckan, alla askoppar bort slitna, allt runtomkring ratten bort slitet, bromsljuset i taket ned slitet, skärt 2 rispor i instrumentbrdädan framför passageraren med rakblad. fönsterhissarna funkar ej, instrument belysning funkar ej. vindrutespolning funkar ej. sprickor i plasten runt mätartavlorna.

saker dem stulit:
bälteskuddarna, min nismo plånbok, en jacka.

1 417 Inlägg
20 maj 2006
klippa och klistra på många forum nu? smile

9 Inlägg
21 maj 2006
Trådstartare
Jepp smile. enklast så.

säkert någon som vill veta hur det gått.

1 417 Inlägg
21 maj 2006
Ja, det är det säkert. Eller det är nog många som vill. Bra att den är hemma!

Sök